martinus_ Geplaatst August 16, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 16, 2006 ik zit met een klein probleem, ik heb een paar maanden terug 'iets' in het achterdif kapot gereden dat heb ik toen laten maken bij mijn grote vriend in Lint die heeft gelijk de limited slip vervangen laat ik het zo zeggen, de totale reparatie was duur nu gaat het ingaande lager kapot ( wat precies weet ik niet, ik heb de achteras gedemonteerd en er zit veel speling op die ingaande as ) kan dat door slechte montage gekomen zijn? door terreinrijden? of is dat puur slijtage en is dat lager nooit vervangen? omdat het een probleem is waar te veel maars aan zitten en ik van een dif niet veel verstand heb heb ik het idee dat ik toch geld zal moeten betalen bij jeepdesign heb ik maar voor een tussenoplossing gekozen, dif moet toch open, lagers zitten aan de binnenkant, ik laat het combineren met montage van een airlocker, dan ben ik 200 euri ekstra kwijt voor de lagers maar voor de locker moet ook alles er uit. slim of oliedom,....geen idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst August 16, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 16, 2006 ik zit met een klein probleem,ik heb een paar maanden terug 'iets' in het achterdif kapot gereden dat heb ik toen laten maken bij mijn grote vriend in Lint die heeft gelijk de limited slip vervangen laat ik het zo zeggen, de totale reparatie was duur nu gaat het ingaande lager kapot ( wat precies weet ik niet, ik heb de achteras gedemonteerd en er zit veel speling op die ingaande as ) kan dat door slechte montage gekomen zijn? door terreinrijden? of is dat puur slijtage en is dat lager nooit vervangen? omdat het een probleem is waar te veel maars aan zitten en ik van een dif niet veel verstand heb heb ik het idee dat ik toch geld zal moeten betalen bij jeepdesign heb ik maar voor een tussenoplossing gekozen, dif moet toch open, lagers zitten aan de binnenkant, ik laat het combineren met montage van een airlocker, dan ben ik 200 euri ekstra kwijt voor de lagers maar voor de locker moet ook alles er uit. slim of oliedom,....geen idee 2 achterdif schouderlagers kosten je eur 50 bij mij ( Pinion innerbearing usd 23 en outter bearing usd 16,00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martinus_ Geplaatst August 16, 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 16, 2006 2 achterdif schouderlagers kosten je eur 50 bij mij ( Pinion innerbearing usd 23 en outter bearing usd 16,00 heb je die liggen? geef ik morgen gelijk ff door aan Kees maak ik ff geld over en dan opsturen naar hem ok? Ik zou maar goed nadenken om met standaard achterassen een locker in te bouwen in je achteras. klopt ik heb er al een tijdje over nagedacht, ik zie veel lockers de boel aan gort rijden, ook met aangepaste assen, het voordeel van een airlocker, lijkt mij, dat ik zelf beslis wanneer ik hem aanzet. Dus met veel snelheid ergens door heenrijden, gaat de locker dus niet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wrangler_tj Geplaatst August 17, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 17, 2006 Zeer slim, ik zou niet twijfelen en er gelijk een detroit in mikken. Nieuwe lagers erop, nieuwe keeringen, effe uitchimmen en gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martinus_ Geplaatst August 17, 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 17, 2006 Helaas, ik heb nog even geprobeerd om de bout aan te draaien van de yoke, tip van dez, maar deze zit jammergenoeg als een huis vast. op weg naar Oosterhout, na de koffie, na ja na het weekend zit er in elk geval een arb locker op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.