Spring naar bijdragen

stoelen en bank CJ Wrangler


bartelholandes
 Share

Recommended Posts

Colegea,

In verband met restauratie van mijn Jeep ben ik op zoek naar stoelen type CJ/Wrangler.

Ik wil de stoelen laten herbekleden met leer in de kleur van mijn nieuwe softtop dus de huidige kleur en staat doet er niet aan toe, maar wel de prijs.

Dus mijn huidige meubilair zoals op foto te zien is veel te mooi en deze zal ik later dan ook op marktplaats verkopen.

Mocht je enkel een losse stoel of een bank hebben is dit geen probleem.

Mail mij naar de PM wat je hebt, plaats en je uiterste prijs.

Groeten,

Bart

m2mn0.th.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Colegae, Vanavond met dank aan de snelle reactie van Sjikita (alias Banaan) uit Oss heb zijn set Scheel stoelen en 1 Jeep Cj/YJ stoel overgenomen. En door hem getip op de achterbank van Ronnie uit Haren... en die ook maar meteen opgepikt.Dus ik heb m'n rondje vanavond gemaakt. Morgen post ik een foto van de stoel 1 waar ik qua model nog een bijpassende zoek. Kleur, staat ed doet er niet zo toe, wel klein prijsje. Mijn dank voor de snelle reacties! Groeten,Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Colegae,

De stoelen bij "bijzondere advertenties" heb ik niet kunnen vinden, als je toevallig weet welke pagina van de 23...

Zoek eigenlijk alleen nog een qua model gelijkende stoel zoals op deze foto (prijs max. paar tientjes):

Model rugleuning niet verstelbaar:

jeepstoelvsq1.th.jpg

en model rugleuning verstelbaar:

jeepstoelverstvan6.th.jpg

Groeten!

Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Duc,

Deze stoelen heb ik gisteravond al gehaald, maar toch hartelijk dank Duc voor de tip!

Dus Sjikita = Banaan = Bas.

Groeten,

Bart

Foto voor :scheelstoelenoudgw6.th.jpg

en na "hoge drukreiniging" behandeling: scheelstoelenvfx9.th.jpg

P.S.: Ja het groen zijn echte plantjes, hopelijk sturen jullie Greenpeace niet op mijn af... maar de plantjes zijn gratis af te halen, maar wel zelf plukken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...