Spring naar bijdragen

European Jeepers Jamboree 2004


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

He hallo allemaal,

Ik heb dit onderwerp de afgelopen paar weken eens gevolgdzowel hier als op de mailinglist en het valt me op dat we allemaal wel wille gaan, en we willen allemaal wel vrij nemen enzo maar er is eigenlijk niemand die roept "IK SCHRIJF ME NU IN VOLG MIJN VOORBEELD!!!!!!!!!!!!" eigenlijk vindt ik dat raar.

Ik denk dat ik een van de eerste was (weet ik ook zeker maar ach) die zich heeft ingeschreven maar waarom jullie allemal niet volgen????? Het is net of een ieder de Jambore wel wil maar te bang is dat hij ervoor moet betalen en bij zich eigen denkt als er nu mer genoeg inschrijvingen zijn wordt het wel goedkoper.......

Eigenlijk vindt ik dit een slappe instelling (kompenseert die grote Jeep dan toch dat kleine pi..ie) of hebben we geen zin in zo'n grandioos georganiseerd evenement als de European Jeepers Jamboree (RUUD BEDANKT VOOR ALLES WAT JE HIER OOIT VOOR GEDAAN HEBT).

De jamboree in Luxemburg staat op de agenda op aangegeven van mij, kost veel minder maar is ook minder groots opgezet des al niet te min zeker net zo gezellig, en als ik de kans krijg.......RIJD IK ALLEBEI en dan moet de rest van het programma maar aan mij voorbij gaan ik vind dat er weer een european jamboree moet komen en daarom heb ik me ingeschreven en ach wat voor een gok neem je als er op dit moment pas 66 inschrijvingen zijn..... eigenlijk moeten we ons als Jeepers gaan SCHAMEN want we hebben wel de mond vol over de Jamboree als iemand ons vraagt van "wat is dat??" maar owee als je je op voorhand moet inschrijven.

Dat is wat ik erover kwijt wilde en ik vind het heel jammer dat een ieder zo BANG is om zich in te schrijven.

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ed4wd01@Dec 12 2003, 18:38

YES weer een slachtoffer wink.gif

Wie volgt????????????????????????????????????

Greetz Edwin

hmm...misschien nog agressiever reclame maken?

rolleyes.gifrolleyes.gifrolleyes.gif

ff wat bedenken...

(in ieder geval deze draad blijven 'kicken' zodat ie in beeld blijft op de JCN-pagina tongue.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach kameel,

Het zal wel allemaal verspilde moeite zijn.......want stel je toch voor dat je je als Jeeper al van te voren inschrijft ?!?!?!?!?!??!? Nee, dat we doen we pas als we er zeker van zijn dat het door gaat en als we zeker weten dat we op het laatste moment pas hoeven te betalen.

Nee jongens de Jamboree 2004 zal wel een droom blijven.....JAMMER

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja...misschien leggen ze (organisatie) de lat te hoog met die 400 inschrijvingen.

Wat mij betreft zouden ze weer van voren af aan moeten beginnen met een kleine groep en een stuk minder kosten. Gewoon kijken wie er komt en van daaruit weer opbouwen via mond-op-mond reclame.

Mja, ik blijf toch wel wat hoop houden...anders een Dutch-Jeepers-Jamboree in 2005? wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Nou de zoveelste poging om het evenement van de grond te krijgen.................

We zijn nu met meer dan 100 leden op het forum laten we dan ook er voor zorgen dat toch minimaal de halft zich voor de Jamboree inschrijft!!!!!!!!!!!!!

Kameel en ik gingen jullie alvoor wie volgt??????

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja helaas wel heb me denk ik als een van de eerste ingeschreven maar daar na via de mail niks meer gehoord, wel via mensen van de organisatie, officieel willen ze nog niks afblazen of bevestigen omdat ze hopen dat de inschrijvingen toch een ker beginnen binnen te komen, dat is ook de reden dat ik me er zo druk voor maak....... want ik zou het toch wel heel leuk vinden als het weer door ging.

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Beste Jeepers ,

De European Jeepers Jamboree 2004 gaat niet door.

Er zijn 84 aanmeldingen dus te weinig .

Ruud en het bestuur gaan dus geen jamboree organiseren.

Wel is er een idee om als Jeepclub Nederland en Belgie wat te doen.

Maar het is heel moeilijk om aan mooie routes te komen.

Die informatie is later te vinden op www.jeepclub.nl

Groeten

Hendrik

...duss... sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...