Spring naar bijdragen

Luxe probleem......


jacques1966
 Share

Recommended Posts

De ideale combinatie zou zijn ( als ik het kon betalen) een GC met een ambulance met een CJ of een YJ erop.

Nog ff en dan kunne we een TJ kopen met een 3 liter mercedesdiesel ohmy.gif

Charlie-like...

Kben er ook mee bezig maar kan geen betaalbare/geschikte auto-ambulance vinden sad.gif Meer dan €3000 vind ik echt veel te dol...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat bedoelde jij nou, dat jouw mercedes niet stuk kan gaan en de jeep wel????? ph34r.gif

Bijna goed,

zonder iemand te willen kwetsen is de betrouwbaarheid van een Mercedes bewezen beter dan die van een gemiddelde Jeep.

Ik wil hier trouwens liever geen nieuwe discussie over starten, een Jeep rijder is een Jeep rijder en een Mercedes rijder is een Mercedes rijder, beide vinden ze de beste auto te hebben.

Mijn vraag was louter bedoeld als een advies welke auto jullie mee zouden nemen!

Jacques

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook aan een Mercedes kan van alles kapot gaan kan ik je uit eigen rijke ervaring verzekeren!!

Bij voorkeur van alles elctronisch, daar kun je tenminste zelf niets aan prutsen... mad.gif

Maar kben een bietje off topic geloof ik....

Helemaal mee eens, heb zelf een autobedrijf dus weet daar alles van.

Maar een 2003 er 320cdi, nieuw gekocht, tot dusver probleemloos met 80.000km op de teller en met nog steeds fabrieksgarantie erop zou in principe een zorgeloze rit moeten kunnen garanderen.

Maar inderdaad, elektronica kan een groot probleem zijn.

Jacques

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens, heb zelf een autobedrijf dus weet daar alles van.

Maar een 2003 er 320cdi, nieuw gekocht, tot dusver probleemloos met 80.000km op de teller en met nog steeds fabrieksgarantie erop zou in principe een zorgeloze rit moeten kunnen garanderen.

Maar inderdaad, elektronica kan een groot probleem zijn.

Jacques

Gaat helemaal goedkomen, prettige vakantie!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ben ik weer,

woensdagavond thuis gekomen van 1,5 week Italie en zoals verwacht met de Mercedes gegaan.

Fantastisch gelopen, machtige auto, zelfde motor als in de WK CRD, maar heb wel het stoere van mijn WJ gemist.

Zag op de terugweg tussen Heilbronn en de Hockenheimring nog een nieuwe SRT achterop een trailer staan maar had mijn fototoestel niet paraat om jullie hier een foto van te kunnen tonen.

Ik heb het idee dat ik het voorspoiler van de SRT een beetje TE vind.

Heb overigens wel een rprobleempje met het alarm van mijn GC maar dat plaats ik wel in het WJ forum.

Jacques

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...