Spring naar bijdragen

Druppels water onder dashboard


Recommended Posts

Als het van de airco komt moet het rechts eruit komen is al een topic ergens over (ff zoekfunctie gebruiken)

Dit zou ook je probleem in je andere topic van die knipperlichten kunnen zijn

Rechtsonder tegen het schutbord zit een soort van driehoekje onder het tapijt. Met een beetje geluk is er al een gaatje in geboord. Dat is de afvoer van de airco, die wel eens verstopt zou kunnen zitten. e.e.a. gaat meestal gepaard met een klotseng geluid rechts onder in het dashboard als je een bocht neemt. Even een ijzerdraadje oid door het gaatje wurmen om te kijken of de verstopping zo op te heffen is. Een luchtdrukpistool er tegenaan wil ook wel eens helpen. De overvloed aan water, die bij mij onlangs de regelaar van de verwarmingsventilator om zeep hielp, zou inderdaad ook wel eens met de sluiting in de richtingaanwijzers te maken kunnen hebben. Er is inderdaad een topic over, waar ook in staat hoe je eventueel dat gaatje zelf in de afvoer aan kunt brengen. Zorg na oplossing van het probleem wel dat er een stopje oid op het gaatje komt. Succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toevallig zelf ook zo`n geintje gehad, bleek een verstopte afvoerslang te zijn ( onder de motorkap aan de rechterzijde zit een rubberen slang die verstopt kan gaan zitten , hierdoor wordt het regenwater niet meer afgevoerd maar komt het naar binnen als je een bocht neemt....) Ik hoop dat het hetzelfde is voor je want dan ben je er in een minuutje weer vanaf , even platdrukken en doorspoelen en klaar is ...euhhhhh Melle !

Succes, ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, ik zal er eens mee aan de slag gaan. De druppels die naar beneden komen zijn wel behoorlijk koud, dus ik gok erop dat het geen regenwater is. Toch komt het water aan de bestuurderskant naar beneden. Mijn vriendin zei dat het ook aan de bijrijderskant wel eens gebeurt. Kortom ik zal beide geopperde mogelijkheden eens onderzoeken met mijn twee LINKERHANDEN. Komt erop neer dat ik uiteindelijk toch weer naar een garage zal moeten gaan. biggrin.gif

I.i.g. bedankt voor de reacties

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...