Spring naar bijdragen

verschil in koplampen GC


Recommended Posts

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier en feliciteer jullie met zo een handig forum. Nou ben ik zelf bezig met de vervanging van mijn koplampen in de GC model 1996. Ik hoor van verschillende kanten dat er verschil zit in de versie met elektrische hoogteverstelling en de versie zonder. Waar ik nou benieuwd naar ben is of iemand me kan vertellen wat het verschil is tussen de 2. En of dit eventueel pas te maken is. Ik heb gisteren een koplamp er uit gehaald en het elektrische gedeelte is geen onderdeel van de koplamp. Mocht iemand zelfs een foto hebben van de achterkant van een unit zonder elektrische koplampverstelling hou ik mij aanbevolen.

Alvast bedankt en groeten Eduard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier, Eduard!!!

Wat je vraag betreft: Ik kan me voorstellen dat er verschil is. Maar het kan ook zijn dat er gewoon een motortje op de verstelling wordt "geklikt"....

Er is vast een GC (ZJ) rijder die je nuttige info kan geven! ( Ik zie dat Beest al meeleest, maar of dat nuttig is??? tongue.gif )

Veel plezier hier en met je Jeep!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal alvast bedankt voor de reakties tot nu toe. Ik heb gisteren ook nog foto's gemaakt en misschien dat dan iemand ziet wat het verschil is. Op de foto's staat de linkerkoplamp met koplamphoogte regeling (die overigens geen onderdeel van de koplamp is).

Ik hoor het wel.

Groeten Eduard.

koplampbevestigingaanauto3rv.th.jpg

http://img282.imageshack.us/img282/4402/be...gspunten4mc.jpg

Ik hoop dat dat wat wordt met de weergave van de foto's.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteren een niet elektrisch verstelbare koplamp opgehaald en omgebouwd naar een model voor een elektrisch verstelbare versie. Prijs van een koplamp bij de dealer was overigens € 160,- excl. btw. Ben nu € 110,- incl. btw per kant kwijt. Het stelde weinig voor en is voor iedereen goed te doen. Hopelijk is mijn andere koplamp van de week binnen. Zal dan foto's maken en wat tekst er bij zetten zodat iedereen het zelf kan.

Groeten Eduard.

Groeten Eduard.

Groeten Eduard.

Ik ben een beetje uitgeschoten met de groeten zie ik.... biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...