Spring naar bijdragen

nieuwe broembroem!!!!


darkwolf
 Share

Recommended Posts

yes smile.gifsmile.gif !!!!!!!!!!!!

heb een nieuwe krachtbron gevonden voor darkwolf..

uiteraard een 258 (vraag tribalman maar waarom wink.gif ) en hij is volledig gerestaureerd. wub.gifwub.gif

ga hem zondag halen en dan gauw maar wel goed inbouwen.

weet nog niet wat te doen met mijn oude blok,mischien zelf reviseren?

ff kijken wat ik dan moet gaan doen..

in ieder geval ben ik in april weer van de partij....grommend en wel!!

yes.gifyes.gifyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by banaan@Mar 19 2004, 20:03

Profi Darky,

Is het toch een ander geworden als die van 200 euries??

Succes met inbouwen.

idd banaan..

krijg nog een heel mooi bod van een gereviseerde motor...na onderhandelen was de prijs nog mooier...

ik kan helaas geen foto laten zien maar op de eerste de beste meeting mogen julie hem bewonderen (dan issie nog mooi blauw) laugh.giflaugh.gif

mmmmhhh,die man heette geloof ik inderdaad ed blink.gifblink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga straks mijn gereedschap pakken en naar de werkplaats verhuizen met de soes..

en dan begin ik er vandaag dus aan.

ik wil de compressie van de oude motor ff meten zodat ik weet of daar nog wat aan te redden valt,mischien dat ik hem dan zelf kan oplappen komend jaar...maar dat zie ik dan wel weer..

dan koelvloeistof eruit,slangen los,olie eruit,motorsteunen los,motor los van de bak,etc.

morgen lift k hem eruit want heb geen motor-takel en morgen heb ik de heftruck van het bedrijf naast ons smile.gifsmile.gif

ik laat julie vanavond wel ff weten hoe het ging (of hoe het niet ging natuurlijk biggrin.gifbiggrin.gif )

greetz,darky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jihaaaa!!het oude blok is eruit!!! smile.gif

heb nog ff compressie gemeten van de oude...cil. 1= 4 bar

2=4 bar

3=3 bar

toen ben ik dus maar gestopt met meten... dry.gif

anyways,zoals gezegd is het oude blok eruit,ik heb vandaag de koppeling en het vliegwiel overgezet,de verdeler,etc.

ook heb ik het kleppendeksel gemonteerd en ben ik nu bezig met het inlaat/uitlaat manifold over te zetten.

morgen ff wat spuitwerkzaamheden en dan kan ie er woensdag weer in..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by banaan@Mar 30 2004, 08:55

lekker zo sleutelen, ik krijg er ook weer zin in dus ik ga ook maar eens aan de slag met mijn waterlekkage.

En darky wij willen foto's zien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mad.gif

eind deze week als ik wat meer tijd heb!!! smile.gifsmile.gif

today's work:

motorsteunen gemonteerd,

intake manifold gespoten,

radiateur gespoten,

motor er in getakeld (viel vies tegen ivm.mikwerk as), mad.gif

dynamo gemonteerd,

olie en watertemp.sensor aangesloten,alsmede de bobine,

en natuurlijk de motorsteunen vastgezet,waarbij ik natuurlijk de massakabel vergat sleep.gif

verder heb ik heerlijk veel verf en thinner opgesnoven...rasta-man blink.gif

ook mijn oude blok heb ik vrijwel volledig gestript.

het ziet er wel vaag uit..zo'n nieuw glimmend blok in die modderige kuil,maar ja,dat duurt dan weer niet lang... biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by banaan@Mar 31 2004, 09:58

ohmy.gif Heb je vakantie of zo ???????? ohmy.gif

jajaaaaaa!!!!!

lekker hoor met dit weer.

normaliter zou ik vandaag mijn blok klaar hebben maar ik zit op een specifiek onderdeel te wachten dat hopelijk morgen binnen is...

dan morgen maar afbouwen en dan kan ik vrijdag alsnog lekker topless toeren (bikinitop is vandaag geariveerd vanuit utrecht)

voor de liefhebbers:softtops en bikinitops zijn bij offroad centre in de aanbieding!!! smile.gifsmile.gif

vanavond horen julie hoever ik ben!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou....het onderdeel is er vandaag dus weer niet.... mad.gifmad.gif

heb dus niet zoveel gedaan vandaag....

wel ff de spatbordverbreders gemonteerd en de radiator er weer ingezet.

verder heb ik ff het huis opgeruimd..moet af en toe ook gebeuren en zelfs als je zo arm bent als ik heb je geen geld voor een schoonmaakster.. wink.gif

oja.....HEB ALVAST DE SOFT-TOP ERAF GEHAALD!!!!! yes.gifyes.gifyes.gif

die komt er niet meer op voor ehm...laten we zeggen eind september(op zijn vroegst)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

verdomme!!!! mad.gifmad.gif

gisteren alles afgebouwd,olie erin gegooid,koelvloeistof erin gegooid...naar buiten gerold om te proberen te starten...(ivm.geluidsoverlast ten aanzien van mijn collega's die wel aan het werk waren)

starten...nope....nog eens...nope....wel olie die er uitloopt aan de zijkant van het blok...blijkbaar hoort daar dus nog een stopje in.. dry.gifdry.gif

op zoek naar een tijdelijk stopje.....(let wel..het is dus 16:50 uur)

uiteindelijk iets gevonden....nog maar eens proberen....

ngghnngghnnnghhplof..plof..plof...mmmmhh,de ontsteking is nog niet helemaal op het juiste tijdstip afgesteld geloof ik..

wat erger is is dat er via het koppelingshuis allemaal olie naar buiten loopt...de keerrring van de krukas is dus naar z'n grootje...%$#&*%@@%!!!!!!!!!!!!!!! mad.gif

al met al weer zeer teleurstellend...zeker nadat je een week lang zo je best hebt gedaan... sad.gif

ik voelde me echt als een kind waarvan z'n favoriete speeltje werd afgepakt... cry.gifcry.gif

ach,ik ben gewoon te eigenwijs..mark EN edwin zeiden nog...;vervang die keerrring nou ff.. frusty.giffrusty.gif

but that's ok...het gewraakte onderdeel is onderweg en vandeweek doen we gewoon nog een poging..

ik kom nog in tijdsgebrek...mijn vriendin komt net thuis met haar soes sj413...waar een HELE grote witte wolk achter hangt...temp. te hoog opgelopen,waarschijnijk de waterpomp of de termostaat kapot en de motor oververhit,en met een witte rook uit de uitlaat rijdt íe toch ook prima?

grrrrrrrrrrr.nu ligt de koppakking er dus ook uit....pfffffffff wacko.gifblink.giffrusty.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...