Spring naar bijdragen

hellingproef


venezia
 Share

Recommended Posts

Als vrouw mag je zeer domme vragen stellen,dus hier kom ik weer met een domme vraag.

Je staat op een helling , trapt je handrem in , wilt weer wegrijden en dan??

Je kunt niet de handrem regelen (of toch wel??) je trekt aan de knop hoort een gigaknal en dan geef je snel gas om niet achteruit te gaan ??

Misschien een stukje ervaring die je moet krijgen??

Graag advies of de handrem te doseren is of toch gewoon gas geven met de handrem er nog op ??

(alweer) Alvast bedankt

Groetjes Astrid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke oefenen oefenen oefenen ...... het is zo l*llig zijn voor degene die achter mij staat als mijn auto naar achter gaat ipv naar voren sad.gif

THANXX Astrid.

Ps ben al ff aan het rondsnuffelen op het forum en jullie zitten er al wat langer op .... is er ergens te vinden hoeveel wrangler YJ er zijn gemaakt ... ingevoerd en nu nog rijden/in de restauratie zijn ?

Vind het jammer dat ik er nu in de maanden dat ik echt op zoek ben naar mederijders pas 5 gezien heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe steil wil je staan?

Handrem heeft 'ie niet.. da's een parkeerrem!

Dus:

Voet op de rem houden, koppeling laten komen tot de auto begint te trekken, dan de rem wat lossen en langzaam de koppeling wat meer laten komen.

De 4.0 motor is makkelijk in staat om stationair een redelijke heuvel te nemen, dankzij de electronica die automatisch wat gas bijgeeft!

Een paar keer oefenen en je doet het voortaan altijd zo! ( ik gebruik de "handrem" overigens in geen enkele auto bij de hellingproef.... met een beetje oefenen is dat absoluut niet nodig!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe steil wil je staan?

Handrem heeft 'ie niet.. da's een parkeerrem!

Dus:

Voet op de rem houden, koppeling laten komen tot de auto begint te trekken, dan de rem wat lossen en langzaam de koppeling wat meer laten komen.

De 4.0 motor is makkelijk in staat om stationair een redelijke heuvel te nemen, dankzij de electronica die automatisch wat gas bijgeeft!

Een paar keer oefenen en je doet het voortaan altijd zo! ( ik gebruik de "handrem" overigens in geen enkele auto bij de hellingproef.... met een beetje oefenen is dat absoluut niet nodig!)

Inderdaad...das de enige manier zoals het hoort!!!

Het is niet voor niets...de parking-brake....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke oefenen oefenen oefenen ...... het is zo l*llig zijn voor degene die achter mij staat als mijn auto naar achter gaat ipv naar voren sad.gif

THANXX Astrid.

Ps ben al ff aan het rondsnuffelen op het forum en jullie zitten er al wat langer op .... is er ergens te vinden hoeveel wrangler YJ er zijn gemaakt ... ingevoerd en nu nog rijden/in de restauratie zijn ?

Vind het jammer dat ik er nu in de maanden dat ik echt op zoek ben naar mederijders pas 5 gezien heb.

morgen zijn er minimaal 40 in Wamel smile.gif

met de Pinksteren 350 in Ballenstedt cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen moet ik werken sad.gif

Met pinksteren zijn wij met zijn drietjes (zonder de jongste spruit) op Pinkpop sad.gif

Tjee schiet op zo ...........

Astrid

Ga je toch gewoon voor 11 Juni in Veldhoven........Belooft iets HEEL bijzonders te worden...gaat geen 4x4 club/vereniging ons ooit evenaren dus kom maar op en zorg dat je daar bent.....want dat wordt na Jeepcamp het meest ultieme evenement ooit gedaan in Nederland ph34r.gifph34r.gifph34r.gifph34r.gifph34r.gifph34r.gif

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zowel in Veldhoven als in Wamel zijn hellingen dus zie het punt niet laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif Ok we gaan terug on topic........Helling ....ach gewoon Vol Gas naar boven

Zo goed?????????????

Greetz Edwin

Sorry hoor, maar kan het even niet laten....... brilliant antwoord............. uitermate gevat.... biggrin.gif

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...