Spring naar bijdragen

Achterdeurrubber YJ.....waar!?


Recommended Posts

FF 'n kort vraagje: aankomende zondag halen we de YJ van Astrid op maar het in Tiel bestelde achterdeurrubber is er nog niet. Toen ik net belde om te vragen wanneer deze nou komt werd redelijk ontwijkend geantwoord ...... kan een week duren, maar mischien ook wel twee, hangt er maar net vanaf wanneer de zending binnenkomt. Goh..... misschien wordt het wel 'n kerstcadeau. mad.gif

Maar zonder rubber lijkt het me een behoorlijke rammelboel dus ik wil zo'n achterdeurrubber hebben en wel snel ook. Wie zou zoiets op de plank hebben liggen??! Enig idee?!

Vast bedankt!

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, bedankt voor de vlotte respons.

Heb even gebeld met offroad centre Utrecht maar na 10 minuten in de wacht heb ik het even opgegeven. dry.gif

Wat ik nodig heb is toch zo simpel..... gewoon het rubber wat aan de binnenzijde van de achterklep zit. How hard can that be?!?!? ohmy.gif

achterklep-yj.jpg

Het plaatje heb ik bij Offroad centre Utrecht gezien maar ik weet niet of 0850 het officiele art.nr. is. De wagen is in elk geval een '93er YJ Wrangler.

Dezperado hoe bedoel je dat precies?! Sta voor al suggesties open, maar wil eigenlijk wel eind volgende week (lang weekend ivm hemelvaart) het rubber monteren. Laat maar even wat horen ok?!

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

laugh.giflaugh.gif

Één rubbertje is genoeg hoor en die ik nu heb besteld is begin volgende week hier. Hemelvaart is een 4 daags weekend en dan wil ik nog een paar dingen doen dus o.a. dat rubber monteren. Moet dan trouwens ook de radio, wisselaar en boem-boem boxen inbouwen want zonder heavy metal rijden kan natuurlijk niet... ph34r.gif

Nogmaals bedankt!!

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...