Spring naar bijdragen

wel of geen c-clips op een dana 30


Recommended Posts

Ja die heb ik vorige week eronder gezet, dit omdat ik deze as bij de motor heb gekocht en die komt inderdaad onder een jeepster vandaan. ik heb een poos gereden met dana 44 assen maar hier zat een overbrenging in van een vier cilinder dus maakte de motor veel te veel toeren, nu met deze as zit ik zo'n 1100 toeren lager en dat scheelt enorm...

Maar ik heb ook liever dana 44 assen onder de cj... maarrrrrr helaas, nu even niet.! Of weet jij nog een goede dana 44 (6cil) as te koop.

groeten,

Reijer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die heb ik vorige week eronder gezet, dit omdat ik deze as bij de motor heb gekocht en die komt inderdaad onder een jeepster vandaan. ik heb een poos gereden met dana 44 assen maar hier zat een overbrenging in van een vier cilinder dus maakte de motor veel te veel toeren, nu met deze as zit ik zo'n 1100 toeren lager en dat scheelt enorm...

Maar ik heb ook liever dana 44 assen onder de cj... maarrrrrr helaas, nu even niet.! Of weet jij nog een goede dana 44 (6cil) as te koop.

groeten,

Reijer

Waarom plaats je niet gewoon een ander kroonwiel met pignon in je oude dana44 as?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of beter: 35" banden..... Dan heb je die eindreductie waarschijnlijk weer nodig!

Ik heb er nu 33x 12.5x 15 banden op liggen en met de dana 44 (4cil as) had ik bij 100km 3800rpm en met de dana 30 (6cil as) 2400 rpm, en de achteras (dana 44)is van het eerste model met 10 splines en daar schijn je weer geen kroon en pion voor te kunnen krijgen, ben namelijk al bij B&S in Tiel wezen praten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...