Spring naar bijdragen

Jeeped in de lappenmand


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Update:

Ik heb zojuist even naar het huisadres van Ed gebeld, en tot mijn grote verbazing kreeg ik 'm zelf aan de telefoon! blink.gif Ik dacht eerst nog even dat ik doorgeschakeld was, maar hij bleek zojuist thuisgekomen te zijn!!!!

Ed klonk erg opgewekt, en het ging dan ook goed met 'm! Als eerste vroeg hij me, om iedereen hartelijk te bedanken voor de vele kaarten die hij heeft mogen ontvangen! Bij deze dus!

Daarna kwamen de verhalen.... Ruggeprik gehad... geen roesje omdat hij nieuwsgierig is... hele operatie "live" kunnen volgen en de verdoving die uitgewerkt raakte tijdens het hechten sad.gif . Met andere woorden: 't Is 'm niet zo goed bevallen, die operatie met een ruggeprik wink.gif

Gelukkig was de pijn aan de heup, waar hij voordien last van had, onmiddelijk na de operatie over! Natuurlijk wel wondpijn enzo... maar wel een goed gevoel m.b.t. het resultaat.

En nu issie dus thuis en moet rust houden. Hij mag z'n been met 10KG belasten ( hoe meet je dat???? huh.gif ) en is "beperkt mobiel" middels een paar krukken en de hulp van z'n vrouw.

Helaas is tijdens zijn verblijf in het ziekenhuis z'n harde-schijf in de PC overleden, zodat hij nog een paar dagen niet hier kan inloggen. (anders had hij dit verhaal ook best zelf kunnen schrijven... tijd zat tenslotte! smile.gif )

Rest mij om hem, en z'n gezin rolleyes.gif , een vlotte revalidatie toe te wensen! We houden contact, Ed!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toy toy Ed en de family,

Wel ff fijn om te horen dat alles enigzins goed afgelopen is, ik moet wel zeggen dat ze in het ziekenhuis voortaan zuinig zijn met de verdovende middelen heb er namenlijk al vaker klachten over gehoord dat ze met de patient nog bezig zijn en de verdovingen al bijna volledig zijn uitgewerkt.

Nu maar hopen dat ie snel weer een beetje mobiel is zodat ie weer zijn gang kan gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hehe!

Om te beginnen ,iedereen hartelijk bedankt voor de kaarten en de belangstelling.Het doet je wel goed zo al die kaarten boven je bed.

Ook wil ik Hans(dez) even bedanken voor zijn kaart want die had ik al binnen voor dat ik naar de ok ging.Zo zie je hij is snel met spammen maar ook menselijk kan hij bijzonder snel zijn.(bedankt Hans het deed me goed)

Nou de nieuwe homokoneet zit op zijn plek(met genoeg vet hoop ik).

Werkelijk waar ik ben van alle pijn af die ik voor de operatie had en dat is me een partij lekker.Want de laatste weken mocht ik dus geen medicijnen meer gebruiken en dan slaap je geen nacht meer.Maar nu heerlijk helemaal zonder pijn.

Ik mag de komende weken mijn been niet meer belasten dan 10kg en op de vraag van Rob hoe meet je dat,nou gewoon op een weegschaal gaan staan met dat been.

Het enigste waar ik nu nog last van heb is de wond maar dat lijkt mij toch wel vrij normaal.

Bij deze nogmaals hartelijk bedankt allemaal,en dat we mekaar maar snel weer eens zien. worshippy.gif

p.s dat zal niet eerder zijn dan drie maanden want zolang mag ik geen auto rijden. ohmy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...