Spring naar bijdragen

funny kloppend geluid tijdens het rijden


 Share

Recommended Posts

Hallo mensen!!

Had ik het probleem van het schurende geluid opgelost ....kruisje cardanas kapot ...en andere geluiden....kruisje steekas en een stab.stang die geknapt was.......heb ik een kloppend geluid als ik rij! ..het is er niet elke keer maar ineens begind het ...iemand ervaring mee????

Oja ...heeft iemand ook gehad dat de borging van een nieuwgeplaastst kruisje er af ging ging?? zodat de hele kruiskoppeling UIT ELKAAR FLIKKERDE tijdens het rijden??? nou ik dus wel en ik snap ff niet hoe dat kan???????? weet zeker dat ik alle borgingen geplaatst heb en heb nog een klap op de gaffel gegeven zodat ze zich gingen zetten...en na een kleine 10 km ....een bak lawaai onder de auto en een cardanas die vrolijk had los gelaten.....tja beetje pech soms

hoor het graag!! dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik had dit na een verenlift, mijn cardan raakte tijdens het remmen het kruisje, opgelost door de uitsparingen op de cardan een beetje uit te slijpen.

Anders moet je er eens mee draaien met de hand terwijl je er onder ligt, dan zie je zo of er ergens iets raakt of bijna raakt.

Ik weet nu wel niet of de jouwe gelift is, anders zul je het hoogst waarschijnlijk ergens anders moeten zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...