Spring naar bijdragen

Lekker rijden!


Ollie B
 Share

Recommended Posts

Tja tis weer zover. The sun is shining, alle overbodige romslomp eraf en rijden maar.

Mijn softtop is helaas nog niet klaar. Maar ik kon het niet houden dus de hardtop eraf, deuren eruit en bikinitop gemonteerd. Net terug met de kids croesen door the village. Helemaal top man. Tja en wat dat bekijks betreft, is het onder de dertig zie ik bewonderende enigsinds jaloerse blikken. Rond de veertig kijkt niet, uitsluitend naar voren en alles boven de vijftig kijkt medelijdend of zo iets. Maar goed de kick is er niet minder om.

Ollie B smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cool.gif --><div class='quotetop'>QUOTE(Ollie B @ May 3 2006, 22:49 ) </div><div class='quotemain'>

Tja tis weer zover. The sun is shining, alle overbodige romslomp eraf en rijden maar.

Mijn softtop is helaas nog niet klaar. Maar ik kon het niet houden dus de hardtop eraf, deuren eruit en bikinitop gemonteerd. Net terug met de kids croesen door the village. Helemaal top man. Tja en wat dat bekijks betreft, is het onder de dertig zie ik bewonderende enigsinds jaloerse blikken. Rond de veertig kijkt niet, uitsluitend naar voren en alles boven de vijftig kijkt medelijdend of zo iets. Maar goed de kick is er niet minder om.

Ollie B smile.gif

mooi omschreven! Ik verwacht in ons dorp ook zoiets (vanaf 13 mei een Wrangler...).

Gelukkig ook een blik van herkenning van een andere Wrangler eigenaar, mag ik hopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ging ook lekker een stukkie rijden.

Trok heftig naar links dus die ^%$^#%@%$*& rem bleef weer hangen.

Toen thuis kwam grote rookwolken van mn linker voorwiel en het vet droop uit de fusee kogel hoes. Hoop dat mn lager niet naar de filistijnen is.

Morgen maar effe wiel eraf en rem nakijken. Misschien moeten er nieuwe blokken op niet omdat ze versleten zijn maar verbrand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ging ook lekker een stukkie rijden.

Trok heftig naar links dus die ^%$^#%@%$*& rem bleef weer hangen.

Toen thuis kwam grote rookwolken van mn linker voorwiel en het vet droop uit de fusee kogel hoes. Hoop dat mn lager niet naar de filistijnen is.

Morgen maar effe wiel eraf en rem nakijken. Misschien moeten er nieuwe blokken op niet omdat ze versleten zijn maar verbrand.

Heb gisteren exact hetzelfde meegemaakt, ik vervang de blokken niet.

Gebruik een revisiesetje met nieuwe rempiston, nieuwe stofhoes voor piston en rubberdichting.

Remklauw eraf, proper maken, even binnenin honen met honer, nieuw revisiekitje erin en effe inrijden.

Ook effe ontluchten en de geleiders voorzien van wat hoge temperatuur vet natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ging ook lekker een stukkie rijden.

Trok heftig naar links dus die ^%$^#%@%$*& rem bleef weer hangen.

Toen thuis kwam grote rookwolken van mn linker voorwiel en het vet droop uit de fusee kogel hoes. Hoop dat mn lager niet naar de filistijnen is.

Morgen maar effe wiel eraf en rem nakijken. Misschien moeten er nieuwe blokken op niet omdat ze versleten zijn maar verbrand.

Tja jij doet ook alles om de aandacht te krijgen. laugh.gif Met rookpluimen door het dorp rijden......... laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...