Spring naar bijdragen

remmen bendix 9


roger_s
 Share

Recommended Posts

Beste jeepers,

dit voor jullie info. Ik weet dat er al veel topics over het bendix 9 ABS systeem van de cherokee zijn geweest, maar geen van alle gaf duidelijke info m.b.t. de garantie op het systeem.

Welnu. Ik heb gebeld met een dealer in de buurt (omdat mijn ABS pomp ook bij iedere rembeurt aanslaat). Deze wist mij te vertellen dat in 2003 de pomp al vervangen was, maar dat op dit onderdeel levenslange garantie zit.

Dus voor diegene waarbij de pomp bij iedere beurt aanslaat, continue loopt of helemaal niet werkt. dit valt onder garantie en wat ik zelfs begrepen heb, zal dit kostenloos vervangen worden (laat ik morgen even weten).

Dit gewoon ter info....

Je kunt natuurlijk ook kiezen, zoals vaker geopperd, om het hele systeem te vervangen.

Greetzz

Roger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Roger

Ik zou zeggen bezint eer ge begint.Ik heb hier een aardig topic over geschreven want bij mij was het zelfde aan de hand,en als je de autoweek van vorige week hebt gelezen daar staat een stuk over mij in dan begrijp je waar ik het over heb.

Maarja aan de ander kant niet geschoten is altijd mis.

Suc6 JEEP(ED)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Ed,

Ik heb vrijwel alles doorgelezen over de ABS, dus er is mij eea bekend. Jouw verhaal ook. Als de pomp weer een paar jaar meegaat, dan is het mij goed. Ik ga er geen honderden euro's aan spenderen.

@ 87,

Ik laat alles (per mail in dit geval) vastleggen. Morgen weet ik meer over eventuele bijkomende kosten.

keep u posted.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Datum: Friday, April 28, 2006 9:38 AM

Van: Koenen's Autobedrijf - Ton Clout <*****@koenenbv.nl>

Aan: *******

Onderwerp: Re: recall delen

Grootte: 2 KB

Kosten abs pomp vervangen is garantie

Indien er nog andere werkzaamheden uitgevoerd moeten worden zijn die

voor u rekening

(kan daar nu geen prijs op af geven omdat wij geen daignose aan uw auto

gesteld hebben, dat de pomp stuk zou zijn heeft u gezegd)

Dit was het antwoord op de vraag of er nog kosten aan verbonden waren.

Het vervangen van de pomp is dus voor hun rekening.

vandaag even een afspraak maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[ik ben iig al zover dat ik weet dat de laatste 5 jaar er 3 keer volledig kosteloos (dus ook géén arbeidsloon) een hagelnieuwe abspomp gemonteerd is en dat dit weer gebeurt als ie weer gaat brommen.......... DUS.......op naar een dealertje haha!

Ben zelf niet bekend met deze garage (rucphen, breda) maar ga eens kijken wat ze kunnen betekenen.......

ik hou jullie op de hoogte! nu eerst weekendje crossen en muddiven in de ardennen!

gr

cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...