Spring naar bijdragen

ORC, 14 mei, Veldhoven


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Het was een leuke dag . Lekker weer niet te druk, mooie proeven helaas een heftige proef en mn kruisje knapte rechtsvoor. Zat achter vast op een boomwortel en het ging daarna rechtomlaag. Darkwolf ging er probleemloos door

maar ik hoorde een bekende geluid. Reed het gat uit en dat kost me waarschijnlijk mn steeksas weer. Yoke heeft een opdonder gehad. Uit de kuil gelierd en Shark en Darkwolf hebben em opgekrikt en steekas verwijderd zodat ik verder kon in 2 wd. Heb em zojuist ontmodderd en kan nu op zoek naar een andere steekas want denk niet dat het slim is om in deze een nieuw kruisje te monteren. Misschien om hem ooit voor nood mee te nemen maar zonder steekas voor kom je toch wel thuis. Shark en Dark nogmaals bedankt.

hier de fotoos klik

en de mooiste even hier direct.

veldhoven140506135au.jpg

en bij Dark zat er ook wat los dus effe aandraaien net voor het gat

veldhoven14050602c3qc.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies als Dezperado ook al aangaf,

Leuke dag, lekker gestoeid en leuke proeven gehad.

Jammer voor Dez dat het kapotte kruisje een vroegtijdig einde aan de fun maakte, volgende keer beter.

al bij al maar weer eens een reden om de restauratie van m'n eigen CJ in een hogere versnelling te zetten zodat ik de volgende keer met m'n eigen wheels mee kan doen.

Shark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer een heerlijk dagje waarbij het eens niet nodig was om de tuinslang en hogedrukreiniger te pakken bij thuiskomst..

Wel jammer dat dezperado's kruisje brak maar ja...shit happens.

Helaas kan ik mijn foto's niet verkleinen dus kan ik ze derhalve niet plaatsen...

Dez. jou stuur ik ze ff per email!! de meeste zijn toch van jou....mischien krijg jij ze geplaatst ? in ieder geval die waar je achterwiel loskomt moet je dan ff plaatsen!!! yes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was echt de moeite zo'n moederdagvermaak, Jammer dat het terrein wat aan de droge kant was!

Foto's geven een goede indruk van het geheel.

Ook leuk om eens gezichten te zien bij de namen die je op t forum tegenkomt.Zo heb ik vandaag dezperado eens meegemaakt in het eggie,je leest altijd wel de verhalen maar een gezicht erbij is toch altijd leuker.

En als 6 weeler dan ok nog je shagbuil mee leeg staat te roken , dan is zo'n dag wel de moeite waard geweest.

Met veel plezier kijk ik uit naar het volgende evenement.

Toolman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heeft er wel mee te maken maar is ook een beetje mn eigen schuld had em stukje moeten lieren. en misschien heeft die klap die ik in Horst maakte naar beneden ook al voor een beetje schade gezorgd. en ach zo erg is het nou ook weer niet. Maar hoop dat ik aan een as kan komen voor een redelijke prijs want nieuw isie duur. En wat de locker betreft. In bochten rustig aan en als je rechtuit gaat kan er niet veel mis. Het zit in je rechtervoet. Het was top dat die jongens me hielpen Ik kon in no time weer verder in 2 wd. Ben met 6wheeler mee geweest was ook gezelli.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...