Spring naar bijdragen

toch maar weer een Jeep


Recommended Posts

Na 2,5 jaar een Cherokee uit 89 gereden te hebben; uiteindelijk met toch wel pijn in mijn hart verkocht omdat hij vlak voor het regenseizoen nu echt de geest gaf (we hebben geen garage en op straat repareren had ik al iets te vel gedaan', gaat het toch weer een Jeep worden.

Nu een Grand Cherokee maar. Over mogelijke problemen wil ik het niet hebben, ik heb hier reeds de nodige ervaring mee opgedaan met mijn eerste Jeep: die komen er toch biggrin.gif . Het genot om erin te rijden maakt alles goed....

Deze week ga ik kijken bij een GC uit 95, km stand 219000 bij een garage in Schiedam. Kost 3750. Er zit alleen geen onderhoudsboekje bij (deze zat ook niet in mijn vorige, en deze bleek zo'n beetje de laatste 10 jaar geen onderhoud gehad te hebben... bijv. de olie in de versnelingsbak was meer water als olie).

Het kenteken is 44-bg-fp

Weet iemand (zou heel toevallig zijn.... maar je weet het nooit) wat meer van deze auto?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is nog eens nuttige informatie; 1993 ipv 1995 is natuurlijk toch weer 2 jaar ouder (bij mijn vorige Jeep bleek deze ook uit 89 te komen ipv 1990.

Hoe kom je daar trouwens zo snel achter?

Ik begin dan ook direct wantrouwender te zijn mbt de kilometerstand....

Inderdaad goed oppassen deze keer.

Ik heb eens gekeken naar die Jeep van Mav. Ziet er wel goed uit zo op het eerste gezicht, maar ben alleen op zoek naar een grijs kenteken op LPG (ik heb een eigen bedrijfje, dus nog steeds goedkoop rijden met deze combinatie)

Zag vandaag ook eentje uit Breda verschijnen op Marktplaats. Heeft 180.000 op de teller en is ook uit 1993, voor dezelfde prijs. Klinkt ook als een goede optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eens gekeken naar die Jeep van Mav. Ziet er wel goed uit zo op het eerste gezicht, maar ben alleen op zoek naar een grijs kenteken op LPG (ik heb een eigen bedrijfje, dus nog steeds goedkoop rijden met deze combinatie)

Koop je die van mij, die is op grijs kenteken met LPG, koop ik die van Mav over want ik wil over naar een Grand op geel kenteken.

Slaan we in 1 klap 3 vliegen wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...