Spring naar bijdragen

wielen cj


Recommended Posts

hallo moet mijn cj7 apk keuren en nou zijn mijn bandjes een beetje te breed en steeken en beetje onder mijn wielkasten vandaan nou kan ik 4 suzuki vitara staalen velgen over nemen maar past dat op een cj7

wand wat gebruiken jullie voor apk keuren voor een velgen

groeten erwin smile.gif

Ze passen wel. Waar je acht op moet geven is dat de velg tegen de remklauw aanschuurt. Is op te lossen met ringetjes. Als je in de buurt van Groningen woont mag je mijn setje wel gebruiken. Hoef je ze niet te kopen. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom niet gewoon een paar spatbordverbreders??? Als het vanaf je koplamp niet verder als 40cm uitsteekt is het ook goed... Stel je verwisselt je banden voor de apk en je zet ze erna weer terug, mocht je dan een keer een fietser of wat dan ook aanrijden en ze doen technisch onderzoek ben je alsnog de mannelijk orgaan...

Of is dit weer te ver gezocht?? Ik vind van niet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

het probleem met de velgen en het schuren tegen remklauw maakt dat ik op zoek ben naar andere velgen. Nu kan ik een setje kopen wat mogelijk past op een Daihatsu Feroza (5x139.7, met een naafgat van ongeveer 11 cm). Weet iemand van jullie of ik deze velgen kan kopen zonder dat ze gaan schuren tegen de remklauw? wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...