Spring naar bijdragen

verbreden ophogen velgen brede banden


Kamikaze
 Share

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik sta op het punt mijn eerste wrangler laredo k6 te kopen(standaard) en wil hem als ik hem heb oppeppen verhogen verbreden velgen en brede banden op laten zetten. Kan iemand mij vertellen waar ik dat het beste kan laten doen wat voor soort verhoging of weet iemand "iemand", en aanwat voor bedragen moet ik dan denken? ik ben nog zo groen als wat dus hoe meer info je hebt des te beter....

Alvast bedankt. Ik zit trouwens in amsterdam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst welkom hier!

B&S in tiel is een goed adres om te shoppen. als het zover is..

wil je een echt off-road monster of meer een boulevard cruiser? daar dien je namelijk rekening mee te houden bij verschillende keuzes zoals velgen (vandaag het bewijs gezien dat niet alle velgen off-road waardig zijn)

mijn advies is: eerst een tijdje rijden en is een paar keer naar meetings met de jeepclub of een andere 4x4 club om te kijken wat er is, hoe set-ups bevallen en om te kijken wat je acht nodig hebt en wilt. over het algemeen zijn de mensen op meetings erg hulpvaardig en willen ze je alles vertellen (zelfs wat je niet wil weten) er zijn namelijk meerdere wegen naar rome en de een is duurder dan de andere

een goeie manier om al veel info te vinden is met de zoekfunctie op dit forum en om een beetje te kijken in de project topics en de andere technische fora.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...