gympie1 Geplaatst April 9, 2006 Rapporteren Share Geplaatst April 9, 2006 hallo mede jeepers ze hebben van mijn cj7 de originele regelkast uit het dashbord geknipt ik heb de auto heelemaal gestript en weer op gebouwt maar heb een paar draaden over onder de motor kap een paarse die heeft volgens mij bij de ontsteeking gezeten en nog een groene en een rode maar weet niet meer waar ik dacht voor schakel weer stand wie weet hoe je dat aan moet sluiten zonder de originele regelkast heb de regelkast nog wel in linker spatscherm zitten met originele stekkers maar die paarse draad zat ook ergens met een weerstand of zo iet wand ik had het opgeschreven op een plakbandje aan de draad maar ja olie vreed alles op na 8 maanden niet meer te lezen groeten erwin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst April 9, 2006 Rapporteren Share Geplaatst April 9, 2006 Zoals het origineel zat: En zoals jij het zou moeten maken: Succes!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst April 9, 2006 Rapporteren Share Geplaatst April 9, 2006 hallo mede jeepers ze hebben van mijn cj7 de originele regelkast uit het dashbord gekniptik heb de auto heelemaal gestript en weer op gebouwt maar heb een paar draaden over onder de motor kap een paarse die heeft volgens mij bij de ontsteeking gezeten en nog een groene en een rode maar weet niet meer waar ik dacht voor schakel weer stand wie weet hoe je dat aan moet sluiten zonder de originele regelkast heb de regelkast nog wel in linker spatscherm zitten met originele stekkers maar die paarse draad zat ook ergens met een weerstand of zo iet wand ik had het opgeschreven op een plakbandje aan de draad maar ja olie vreed alles op na 8 maanden niet meer te lezen groeten erwin Check dit onstekings schema maar eens..... De weerstand is dat zigzag dingetje boven in het midden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reservoir Dogs Geplaatst April 9, 2006 Rapporteren Share Geplaatst April 9, 2006 Hey, ik heb zo'n ECM kast niet in mij CJ7. Mijn V8 had nog van die fijne puntjes .......zelf dus de electr.onsteking geplaatst. Wat dote die ECM kast precies? Walter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gympie1 Geplaatst April 9, 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 9, 2006 oke dan ga het even proberen morgen bedankt voor de tips ik wil hem na 8 maanden wel weer eens horen brullen groeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst April 9, 2006 Rapporteren Share Geplaatst April 9, 2006 Hey, ik heb zo'n ECM kast niet in mij CJ7.Mijn V8 had nog van die fijne puntjes .......zelf dus de electr.onsteking geplaatst. Wat dote die ECM kast precies? Walter Klopt.... zit er pas vanaf '81 in ofzo Die ECM stuurt de stappenmotor van de carburateur ( geregelde carburateur dus eigenlijk) en de stationair snelloop. Ook kan hij de ontsteking enige graden verstellen. Dit alles uit naam van het milieu . Het resultaat is een kleine 15PK minder en een motor die stationair niet trekt en boven de 3000 toeren niet fijn meer loopt. Vandaar dat hij vaak "by-passed" wordt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reservoir Dogs Geplaatst April 11, 2006 Rapporteren Share Geplaatst April 11, 2006 Oke dus ik moet juist BLIJ zijn dat ik hem niet heb......... hahahah. Dankje voor de reactie Walter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.