Spring naar bijdragen

ORC: Paasweekend, Sclayn


Utah
 Share

Recommended Posts

Same here...

Miepie en JeePee ook alleen de zondag.

Voor ons ook even geen rillende overnachting in de tent maar een knusse B&B in Brabant. wink.gif

zal ik proberen of ik koffie heb als jullie aankomen Ik ga alleen dus kan geen gekke dingen doen zonder bijrijder die mn lier kabel om een boom hangt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook beetje mn twijfels om alleen te gaan. Hoop poespas met sleurhut inladen schoonmaken uitladen weer schoonmaken en lieren kan ik ook niet alleen in het terrein. Moet er nog eens goed over nadenken al heb ik me wel opgegeven.

Wat zit je nou te meuten ???

Ik ga toch ook het hele weekend ??

Zorg jij nou maar voor je sleurhut, dan sleur ik jou eind van de dag wel terug naar je hut.... laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net van Hans begrepen dat hij besloten heeft niet te gaan dit weekend....

Hij heeft wat last van zijn landingsgestel en ziet het niet zo zitten allemaal....

Jammer en beterschap dan maar zodat je er volgende x weer bent !!!

Er is overigens niemand van het forum die net als ik ook zaterdag komt ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wordt steeds moeilijker. vandaag om 8 uur buiten mn bootje ontgroent en in de haven geparkeerd en de sleurhut van de straat gehaald en naast huis gezet . vraag me af wie er allemaal zondag gaan dan ??

Blijft alleen Ron als die hard slapen zaterdagnacht ??( afgezien van 6wheeler en consorten ) Dus alleen JP en Muddy Meepie en Droopy ?

wellcraft7su.jpg

schoon he !!!!!! Blauw is niet Kud !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wordt steeds moeilijker. vandaag om 8 uur buiten mn bootje ontgroent en in de haven geparkeerd en de sleurhut van de straat gehaald en naast huis gezet . vraag me af wie er allemaal zondag gaan dan ??

Blijft alleen Ron als die hard slapen zaterdagnacht ??( afgezien van 6wheeler en consorten ) Dus alleen JP en Muddy Meepie en Droopy ?

wellcraft7su.jpg

schoon he !!!!!! Blauw is niet Kud !

tering !!!

is dat de zelfde boot ??!! tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...