Spring naar bijdragen

maasvlakte


darkwolf
 Share

Recommended Posts

Pullie en ik zijn net ff wezen rijden op de maasvlakte...erg leuk zo in het donker...

Bij deze ff 2 foto's.... smile.gif

oja....wil de eigenaar van de rode honda civic die zojuist in Spijkenisse helemaal zoek gereden is door 2 Jeeps zich ergens heel diep gaan zitten schamen....

LOSER !!! laugh.giflaugh.gif

zonder dollen...ff de foto's....pullie in het dark....

afb0029zr.jpg

side to side fff de omgeving bekijken...

afb0032em.jpg

Absoluut voor herhaling vatbaar dus als je je geroepen voelt een x mee te gaan horen we het wel... smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg ik ineens een leuk idee, maak er eens een leuke avond van met een kampvuur en een bbq rolleyes.gifrolleyes.gif en laat het graag op tijd even weten want dan wil ik er zekersssssss bij zijn.

enne wie voelt zich geroepen om dit eens op touw te zetten ???

en of jeepers de zelfde ideeen hebben smile.gif Darkwolf en ik hadden ook al meteen een idee om tegen de tijd dat het iets langer licht is een gezellige BBQ/nachtrit te houden daar.

dit idee hadden wij:

bij daglicht/schemering het terrein verkennen en even de auto's inmodderen, dan een BBQ met musica natuurlijk en daarna nog even uitbuiken achter het stuur met een lekker avondje blubberen.

dus als er meer gegadigden zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...