Spring naar bijdragen

TJ terug naar de garage


Recommended Posts

Heb een brief gehad van Jeep dat mijn TJ weer naar de garage teruggeroepen word, want er moet weer iets aan gebeuren.

Dit is de 2e keer want de vorige keer moest er een zg bladvanger bij de uitlaatspruitstuk gezet worden ivm (mogelijke) brand als er (eventueel) blaadjes zouden blijven liggen.

Zal maar een afspraak maken en vragen wat er aan mankeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag naar de garage gebeld en die vertelden dat het over mijn stuurslot ging.

Ze gingen onderdelen bestellen en ik kan op 18 maart naar de garage komen om het te veranderen,dus zo een vaart zal het niet lopen want ik heb hem bijna 3 jaar.

Meer volgt dus na 18 maart.

O ja GyrinusNatans,mijn Jeep is van 2001.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by GyrinusNatans@Mar 9 2004, 15:33

Great, die van mij is in november 2001 van de band gerold en natuurlijk krijg ik geen brief huh.gif

Misschien gledt dit voor bepaalde serienummers...of je krijgt 'm nog...of je staat straks met een stuur in je handen. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Vandaag bij de garage geweest, in de brief stond ong.25 minuten werk, heb er dus 1 uur en 15 minuten gezeten.

Gevraagd wat er nu precies aan de hand was en ze zeiden dat er een blok achter het contact-slot preventief vervangen moest worden.Nu ben ik niet zo handig in zelf sleutelen dus vraag mij niet wat er allemaal gebeurd is.

Ben alleen een beetje pissig mad.gif dat als je een auto koopt dat ze al koffie of thee aanbieden voordat je binnen bent maar ik heb dus vanmiddag helemaal niets gehad mad.gif

Verder geen bijzonderheden alleen dat ze er nogal vaag over doen.(ze willen het natuurlijk niet aan de grote klok hangen deze negatieve reclame)

Hoop ook dat 3x geen scheepsrecht is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...