Spring naar bijdragen

alarm blijft afgaan


Recommended Posts

hoi,

sinds vanmorgen gaat mijn alarm af, maar daan zeeeeeeeer zacht en constant. ( het houdt niet op en is nauwlijks te horen)

heb alle deuren dichtgedaan,ramen,achterklep en raam en motorkap. ( kortom alles )

als ik miijn alarm uitzet met de afstandsbedienging gaat het ook gewoon door, als het alarm erop staat dan ook dus

CONTINUE

wat kan dit zijn??????

helmonder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi,

sinds vanmorgen gaat mijn alarm af, maar daan zeeeeeeeer zacht en constant. ( het houdt niet op en is nauwlijks te horen)

heb alle deuren dichtgedaan,ramen,achterklep en raam en motorkap. ( kortom alles )

als ik miijn alarm uitzet met de afstandsbedienging gaat het ook gewoon door, als het alarm erop staat dan ook dus

CONTINUE

wat kan dit zijn??????

helmonder

Denk aan sluiting ofzo , maar zullen er meer denken ,

Alarm CQ electro is wel iets apart sad.gif

Wel weinig reactie i.dd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat ook wel eens gehad dat ik het alarm niet meer uitgezet kon worden.

Was niet in mijn Jeep maar in mijn auto vd zaak.

Ik was een avondje uit ik kom later terug thuis en de Politie stond bij me op de stoep dat het alarm af ging.

Ik kreeg het toen ook niet uit en ik dacht ik knip er alle draden af dan zal ie wel stil zijn. (inmiddels de hele buurt wakker)

Maar tot mijn verbazing bleef ie maar loeien, geheel alarm, al loeiend, gedemonteerd en in een emmer water gedonderd en warempel hij was stil !!

dus zo zie je maar een emmer water doet wonderen wink.gif gr. Dino

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb ik ook al aangedacht, heb hem helemaal ingedrukt gehouden maar blijft piepen.

kan wel de oorzaak zijn, snap alleen niet als het alarm is uitgeschakeld dat het alarm toch blijft piepen.

Ik heb dat ook wel eens gehad dat ik het alarm niet meer uitgezet kon worden.

Was niet in mijn Jeep maar in mijn auto vd zaak.

Ik was een avondje uit ik kom later terug thuis en de Politie stond bij me op de stoep dat het alarm af ging.

Ik kreeg het toen ook niet uit en ik dacht ik knip er alle draden af dan zal ie wel stil zijn. (inmiddels de hele buurt wakker)

Maar tot mijn verbazing bleef ie maar loeien, geheel alarm, al loeiend, gedemonteerd en in een emmer water gedonderd en warempel hij was stil !!

dus zo zie je maar een emmer water doet wonderen wink.gif gr. Dino

ga ik maar niet doen, is mijn eigen auto en je hoort het niet of je moet op de motorkap gaan hangen, dus eidereen kan slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben bij de garage geweest en zij denken dat de alarm hoorn is overleden.

kosten 138,00 euro

tevens hebben ze de auto uitgelezen i.v.m. abs lampje, diagnose is dat er iets niet klopt ( wist ik ook wel )

moest 89,00 euro betalen voor uitlezen van de computer, heb dit nog niet gedaan.

zijn dit normale bedragen?????

WIE HEEFT ER VOOR MIJ EEN ALARMHOORN LIGGEN VOOR EEN LEUKE PRIJS.

Jeep GC 2001

Helmonder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben bij de garage geweest en zij denken dat de alarm hoorn is overleden.

kosten 138,00 euro

tevens hebben ze de auto uitgelezen i.v.m. abs lampje, diagnose is dat er iets niet klopt ( wist ik ook wel )

moest 89,00 euro betalen voor uitlezen van de computer, heb dit nog niet gedaan.

zijn dit normale bedragen?????

WIE HEEFT ER VOOR MIJ EEN ALARMHOORN LIGGEN VOOR EEN LEUKE PRIJS.

Jeep GC 2001

Helmonder

Was de laatste keer bij dealer en wilde toen uitlaten lezen ,vanaf binnen (??) dacht dat ze toen iets 23 euro vroegen , heb dit echter toen niet meer laten doen ,was iets anders . Vind sowieso die 89 euro echt wel hoog hoor,enkel uitlezen Pfffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Kameel maar:

Er komt een Jeep het DC dealer terrein op: Paniek!!!! Een Jeep.... Help!!!

6 monteurs rennen van schrik een rondje door de werkplaats, de receptionist moet ineens naar de WC...

Sh*t.. hij komt echt naar de werkplaats... de overige monteurs lopen nu ook als kippen zonder kop in het rond en de telefoniste moet de receptionist waarnemen....

Tel al die verloren tijd op... en je zit zo op 150 euro!!! 89 euro is dus te geef! ... Echt!!! tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...