Spring naar bijdragen

lekkage water bestuurderszijde


Recommended Posts

ik heb denk ik het zelfde probleem , maar bij mij is het koelvloeistof , ook komt er damp uit de verluchtings openingen , waardoor mijn ruiten aanwasemen . bij mij heeft het dus waarschijnlijk met een lek in de verwarmingsradiator , of in een lekkende leiding te maken . vermits er enkele dagen werk aan is om het daschbord uit te bouwen , en om het lek op te sporen , heb ik de leidingen van de verwarming onder de moterkap , daar waar ze de cabine ingaan , voorlopig afgekneld met een vijzel (sergeant) omdat uitschakelen van de bedieningsknop een maat voor niets bleek. en om kortsluiting +verlies van vloeistof te vermijden ,,, groetjes ,willy ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor het antwoord. Het is echter aan de bestuurderskant. Lekken GC's via voorraam of via de bak waarde ruitenwisser in zit?

de afvoerslang van de airco kan verstopt zitten

Air conditioner: If water leaks onto the floor on the passenger side or the air conditions stops cooling, the air conditioning drain hose might be blocked. (1993-96)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht het toch koelvloeistof zijn, dan is afklemmen van de verwarmingsslangen een slecht idee.... Je verwarmingscircuit maakt namelijk deel uit van ( of beter: IS) het bypass gedeelte van je koelsysteem. Zonder circulatie via deze by-pass, zal de motor tijdens de opwarmfase geen of nouwelijks koelvloistofcirculatie hebben. Gevaarlijk, omdat hij dan niet geleidelijk op temperatuur komt! Kan je maar zo een koppakking kosten, of erger! Niet doen dus!!!

Als je de verwarming af wilt sluiten, haal dan beide slangen eraf en verbind ze door. Hierdoor blijft er circulatie en staat je verwarmingsradiateur droog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank U voor je meedeleven,maar op het eerste zicht leek mij dit het beste om zonder moeite thuis te raken, ook omdat de thermostaats behuizing een doorstroming toestaat waardoor ik door een verbinding te maken alleen maar een metertje darm bij aan koppel , wat ook niet veel helpt . ik zal zeker tegen warmer weer de zaak in orde brengen . nogmaals dank , doei ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...