Spring naar bijdragen

Prettige vakantie "Down-Under"


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Duc, foto's van jeeps komen eraan hoor, maar met een inbelverbinding gaat dat ff lastiger dus dat word volgende week wanneer ik meer tijd heb hahahaha

en Kollee...als ik hulp van je zwager nodig ben dan geef ik wel ff een gil haha laugh.gif maar zou ff niet weten wat voor hulp hij mij kan geven tongue.gif

iig pas ik wel op voor de zon hoor, maar ik ben lang niet zo wit als de meesten hier ze zijn bang om t everbranden in de zon en blijven sdaarom binnen wacko.gif snappen ze niet dat als je nooit in de zon komt je juist verbrand???? rare jongns hier down under, en nog raarder is, burger king, heet hier Hungry Jack laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en Kollee...als ik hulp van je zwager nodig ben dan geef ik wel ff een gil haha laugh.gif maar zou ff niet weten wat voor hulp hij mij kan geven tongue.gif

iig pas ik wel op voor de zon hoor, maar ik ben lang niet zo wit als de meesten hier ze zijn bang om t everbranden in de zon en blijven sdaarom binnen wacko.gif snappen ze niet dat als je nooit in de zon komt je juist verbrand???? rare jongns hier down under, en nog raarder is, burger king, heet hier Hungry Jack laugh.gif

Oh sorry, was maar een aanbod hoor, voel je niet verplicht....

En die zon; er zit een gat in de ozonlaag, dat gat zit in de buurt van Australië. De straling van de zon is daar dus vrij extreem. Vandaar dat je kinderen bijv. daar s'zomers met caps met nekbescherming ziet lopen. cool.gif

Tja.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Rob: Het merkteken van Holden is nog lelijker dan dat van Opel dus laat maar, zag wel een sloop hier ergens misschien kan ik een teken voor je meenemen hahahaa

en wat ik zoasl de hele dag doe? nou ehhh nu is het avond en heb nu ff tijd om te mailen enzo maar vanmiddag zijn we boodshcappen gaan doen, naar de chirppractor geweest met 4 honden en wat geoefend met de honden en ze gewassen e.d. want we hebben morgen een show!!! volgende week gaan we wss naar sydney maar das nog niet zeker smile.gif

@ Kollee: als ik denk dat het nodig is zal ik van je aanbod gebruik maken wink.giftongue.gif en van dat gat weet ik, maar ik vind het overdreven gedoe, natuurlijk opassen gebalxen en meer dan in spanje bv maar overdrijven is ook een vak en daarbij is het zoizo slecht als je lang in de ozn zit en zonnebrand kan ook enge ziekte veroorzaken, lastig lastig... wink.gif

maar ben blij dat we morgen een buitenshow hebben tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Gidday laugh.gif

het was bewolkt hier vandaag en regende ook wat, deed best hollands aan alleen toch anders met palmen om je heen en 20-25 graden tongue.gif

Ben nu in sydney, ben hier gisteren op uitnodiging gekomen bij kennissen van mij en ik blijf hier tot zaterdag. Fotos uploaden gaat niet goed nog hahaah ook leuk inbelverbinding alleen heb ik nu adsl maar geen passende usb kabel dry.gif IIG ook hie rveel en veel jeeps vooral cherokees in allerlei modellen en kleuren en het lijkt vaak wel of ze wedstrijdje lelijkste grille doen ofzo ph34r.gif fotos heb ik een paar gemaakt en komen dus pas als ik terug ben over 2 weken ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat klopt maar ik moet prioriteiten stellen hier, prioriteit van vandaag was uitslapen.lui zijn,rondjes door sydney rijden in een Holden Monaro, grappig karretje en erg oranje, naar krispey kremes voor een dozijn donuts ( die milissa en ik al op hebben laugh.gif ) en naar de dierenwinkel ph34r.giflaugh.gif

het sneeuwt hier niet, maar de zon is ook lui vandaag toch nog 25 graden ofzo, erg vervelend biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...