Spring naar bijdragen

vertaler gezocht


tosca
 Share

Recommended Posts

Iedere dag dat ik gereden had lagen er de volgende dag een paar druppels olie onder de jeep.

Dit kwam dus door de koppakking naar buiten070120060240qd.jpg, verder geen olie in de koelvloeistof of koelvloeistof in de olie,dus koppakking vervangen(nog nooit eerder gedaan)

Nadat ik alles los gedraaid en schoongemaakt,kleppen iets ingeschuurd kijk ik voor de zekerheid nog even in Haynes repair manual zie ik staan:Apply a thin,even caot of AMC Perfect seal gasket sealer(or equivalent)to both sides of the new head gasket.CAUTION:do not apply the gasket sealer to the cylinder head or block and do not allow any sealer to enter the cylinder bores. unsure.gif

Dit betekent toch niet dat ik vloeibare pakking op de nieuwe pakking moet doen (nog nooit van gehoord)

Dus kan iemand dit even voor mij vertalen?

Alvast bedankt tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit betekent toch niet dat ik vloeibare pakking op de nieuwe pakking moet doen (nog nooit van gehoord)

Dus kan iemand dit even voor mij vertalen?

Alvast bedankt tosca

Volgens mij klopt dat idd... beide kanten van de pakking dun insmeren en zorgen dat het iig niet over de cilinderrand komt...

dat haal ik er iig uit.

Iemand iets anders gelezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Apply a thin,even caot of AMC Perfect seal gasket sealer(or equivalent)to both sides of the new head gasket.CAUTION:do not apply the gasket sealer to the cylinder head or block and do not allow any sealer to enter the cylinder bores.

In t nederlands: Smeer een dunne, gelijkmatige laag van AMC Perfect Seal pakking afdichter ( of soortgelijke pakkingsafdichter van een ander merk) op beide zijden van de nieuwe cilinderkop pakking. WAARSCHUWING: smeer de pakkingsafdichter niet op de cilinderkop of het motorblok en laat geen afdichtingsmiddel in de openingen van het motorblok en/of cilinderkop komen.

'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even off-topic. unsure.gif

Op een vertaal machine komen er leuke dingen uit...

Pas dun, zelfs caot van AMC Perfecte sealer(orequivalent)to van de verbindingspakking beide toe kanten van de nieuwe hoofdpakking CAUTION:do de pakkingsverzegelaar op de cilinderkop of het blok niet toepassen en sta niet toe om het even welke verzegelaar om de cilinder in te gaan bores.

rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even off-topic. unsure.gif

Op een vertaal machine komen er leuke dingen uit...

Pas dun, zelfs caot van AMC Perfecte sealer(orequivalent)to van de verbindingspakking beide toe kanten van de nieuwe hoofdpakking CAUTION:do de pakkingsverzegelaar op de cilinderkop of het blok niet toepassen en sta niet toe om het even welke verzegelaar om de cilinder in te gaan bores.

rolleyes.gif

laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif

maar zonder dollen....vergeet dat insmeren maar hoor...heb ik ook nooit gedaan en is bij de 3 auto's 3x goed gegaan.... smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...