Spring naar bijdragen

Comanche striping


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben sinds een paar maanden trotse eigenaar van een 1987 Jeep Comanche, het is geen schoonheid maar dat komt door de jaren nog wel. Ik heb alleen 1 vraag waar ik zelf niet helemaal uit kom en dat is de stickers die er op de zijkant zitten. het lijkt striping van een pioneer te zijn maar er staat laredo op, volgens chassis nr. is het ook echt een laredo. ik kan op het internet nergens een Laredo vinden met deze striping er op. heeft iemand hier meer info over? misschien was het in 1987 wel bij de dealer iets om als optie aan te vinken, geen idee.🤷‍♂️

 

p.s. als iemand nog onderdelen heeft zoals bijv. een achterklep, bankje, schuifraam e.d. houd ik me aanbevolen.

 

20240301_101549.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trim levels MJ- Comanche

1986 - Custom - The most basic Comanche trim that could be ordered.


1986 - X - One of the more "basic" trims of the Comanche.


1986 - XLS - A "step-up" version of the more "basic" Comanche trims.


1987-1992 - Base (SporTruck) - Became the most basic trim of the Comanche after 1986.


1988- Olympic Edition - Based on the Pioneer trim to commemorate the 1988 Summer Olympics and Team U.S.A. 


1987-1988 - Chief - Added more standard equipment to the base-level Comanche trims.


1987-1990 - Laredo - The top-of-the-line and most "up-level" trim on the Comanche.


1987-1992 - Pioneer - A "step-up" version of the base Comanche trim.


1988-1992 - Eliminator - The "sporty" Comanche trim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Striping lijkt op die van de Pioneer, maar die is eigenlijk altijd in twee kleuren. Bij de Pioneer staan de letters ook in dezelfde hoek als de neergaande lijn van de striping. Is dit bij jou ook zo? En het lettertype in dezelfde style als de Pioneer en de Sport struck?

Het kan natuurlijk ook dat iemand dit later heeft aangebracht.

Is de lak nog wel de originele lak? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...