Spring naar bijdragen

auto herkend sleutel niet na ontploffing


Daniel75
 Share

Recommended Posts

goedendag,

vanmorgen vroeg hebben ze geprobeerd in te breken in auto (jeep grand cherokee uit 2003) en daarna raam ingeslagen en uiteindelijk zwaar vuurwerk in auto laten ontploffen met flinke schade (zijraam er helemaal uit, voorruit vol barsten, dakraam ontzet en motor pakt raam niet meer, kappen rondom stuur aan scherven, diverse gaten in portier, kappen en dakbekleding, vloermatten en vloerbedekking bodum geschroeit en vol gaten enz enz

Grootste probleem op dit moment is echter dat ik auto niet meer kan starten en dus ook niet weg kan voor reparatie ramen (zover die verkrijgbaar zijn wat ik al begreep) en ook niet ergens droog kan wegzetten.

Lampje van startonderbreker gaat direct knipperen en herkend auto sleutel niet meer.

Hij start dus wel maar gaat na 2 seconden weer uit.

Heb maar 1 sleutel en kan niet vinden hoe dit opgelost kan worden.

Hebben gekeken naar de ring bij stuur waar sleutel ingaat, daar zien wij niks geks aan en ook niks aan bedrading daar in de buurt.

Iemand een idee hoe ik sleutel weer herkend krijg of onderbreking omzeild krijg of andere oplossing?

Groet

 

Daniel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20/9/2023 om 4:12 PM zei REAL STRANGLER:

Beloof niets, maar wat ik zeker zou proberen is om de boel te resetten.

Accupolen los halen en even tegen elkaar houden. Na 5 minuten weer vast en proberen maar.

Succes, Siert. 

 

heeft helaas geen resultaat gehad.

kans wordt steeds groter helaas gezien alle schade dat de Jeep naar de sloop moet 😞

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...