Spring naar bijdragen

side bar


Barthje
 Share

Recommended Posts

nee hoor, dat gaat allemaal goed, als je de platen op de sidebar 4 cm langer maakt dan de balk hoog is heb je 12 mm voor een boutgat en nog een paar mm over, bij mij zitten ze ook op die manier. als je wilt kan ik vrijdag wel even foto;s posten want dan lig ik er toch onder

sorry dat mijn antwoord zo laat is maar ik heb ontiegelijk ruzie gehad met mijn pc

maar als je alsnog foto's kan posten zou ik dat erg fijn vinden

en ik zal dan nog een keer gaan na meten of het allemaal wel aan de maat is dan

alvast bedankt pullie

groetjes Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan maar foto's van jouw side bars tongue.gif

PICT0363.sized.jpg

PICT0365.sized.jpg

PICT0366.sized.jpg

k hoop dat je het zo kan zien, deze heeft een BL van 3" maar bij een auto zonder BL kan het ook gewoon, ruimte genoeg...

Mooi stukje werk.

Maarre.. niet om 't een of ander, maar het zou nog beter zijn als je tussen de RVS-strips en de balk van het chassis iets van dun rubber doet of zo, en dan met de bouten goed aangedraaid goed aanklemmen.

Want rechtstreeks contact tussen RVS en staal leidt tot corrosie en dat kan snel gaan ohmy.gif ! (hoewel er wel een coating op het staal zit, maar toch..).

thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi stukje werk.

Maarre.. niet om 't een of ander, maar het zou nog beter zijn als je tussen de RVS-strips en de balk van het chassis iets van dun rubber doet of zo, en dan met de bouten goed aangedraaid goed aanklemmen.

Want rechtstreeks contact tussen RVS en staal leidt tot corrosie en dat kan snel gaan ohmy.gif ! (hoewel er wel een coating op het staal zit, maar toch..).

thumbsup.gif

Was mijn eerste gedachte ook. Maar kreeg van een aantal kanten het advies ze er "koud" op te zetten. Voor de sier kan dat (rubber er tussen) wel, maar in het terrein....

Er onder zit inderdaad een goede coating. Daarna goed schoon gemaakt. Als de beugels goed vastzitten kan daar nooit vuil oid tussen komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...