Spring naar bijdragen

Terrein Rooiveld Belgie


mikev
 Share

Recommended Posts

Rooiveld ligt een kilometer of 10 van Olen.

Dat dorp met de bierpul met 3 oren.

Rooiveld html op terreinrijden nl

Vlabij Herentals. Vanaf de autobaan door Olen heenrijden. Km of 5 , krijgt op een gegeven ogenblik een geel huis = frituur aan de rechterkant einde weer rechts, stoplichten links, teneinde schuin links oversteken.

Dan zie je het vanzelf.

Groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by mikev@Feb 17 2004, 22:39

Hoi,

Laat iets weten als er een paar modderkruipers naar hier komen, trakteer op een pint.

tongue.gif

hmm...altijd goed.

is er ook koffie voor een dorstige kameel?

wink.gif

...laten wel wat weten. (of zet een datum en kijk wie er reageerd)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Helaas niet, hadden een lift en nieuw rubber 31" , onder die Cherokee gezet en was van plan dat even te bekijken in het terrein.

Nu bleek dat het allemaal niet zo fijntjes meer reed. Boven de 100 km schudde de koffie uit mijn mok.

Wilde die jongens van de garage niet confronteren met een ton bagger of het risisco lopen dat men zou zeggen dat het mijn eigen schuld was.

Blijkt dus dat een perfect uitlijnen van die bandjes cruciaal is.

Heb erzelf nog niet mee gereden, is de Jeep van mijn vrouw maar schijnt nu in orde te zijn. Dit weekend hobbel ik er dus even langs.

Wordt vervolgd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Was daar even afgelopen zondag, bagger en blubber er zijn geen motorcross evenmenten, vergunning is daarvoor niet helemaal in orde net zoals de website van de lokale club http://users.pandora.be/4x4clubdekempen/

Is open vanaf 12.00/13.00

En laat ze die auto nou net een paar dagen voordien gewassen hebben, maar vrouwtje ligt in ziekenhuis, dus moet ik zelf kuisen en het veestapeltje voeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag met spoed opgenomen geweest, maandag maagoperatie gehad.

Aan de ene kant goed dat het nu was en niet over 14 dagen, want dit kom je niet graag tegen op je vakantie. Charteren van een helikoperke kost wel een paar centen(spreek uit vorige ervaring), aan de andere kant zet dit wel onze Tunesie reis op de helling waar ze ontzettend naar uit kijkt.

We hadden speciaal haar Jeep extra aangepast, nieuwe slaapzakken en andere campingzooi.

Maar haar kennende, als die dokter zegt dat het wel kan, zal het haar deze keer niet doen stoppen. Vorig jaar is ook al de Egypte raid niet doorgegaan dit vanwege zowel zakelijke perikelen als het overlijden van haar vader.

Maar die woestijn die wacht wel, komt steeds dichterbij zelfs cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...