stefr 0 Posted February 17 Report Share Posted February 17 Heeft iemand nog een goed werkende dana 20 tussenbak liggen voor een jeep cj5 bwj 1979. Of anders waar of wie kan een dana 20 tussenbak reviseren , lager of lagers kapot . Het liefst ergens in de buurt belgisch of nederlands limburg. Quote Link to post Share on other sites
Green bear 35 Posted February 17 Report Share Posted February 17 Ik heb er nog 1 liggen uit een CJ5 1975 eventueel met een 3 Bak er bij. Ligt onder de rook van Rotterdam. grt Ed Quote Link to post Share on other sites
stefr 0 Posted February 17 Author Report Share Posted February 17 Bedankt voor je reactie , 3bak is niet nodig die is vorig jaar opnieuw opgebouwd. Wat zou je voor de tussenbak willen hebben ? Ik ga toch effe afwachten als er iets korter bij huis iets voordoet , zeker nu met die corona ik weet niet aks dit een essencieel verplaatsing zou zijn. Maar als ik niets anders vind , dan is dit wel een mogelijkheid. Quote Link to post Share on other sites
Green bear 35 Posted February 17 Report Share Posted February 17 Mag weg voor 300€ Quote Link to post Share on other sites
stefr 0 Posted February 18 Author Report Share Posted February 18 Heb he toevallig een foto van de bak ? Mvg . Stefan Quote Link to post Share on other sites
Green bear 35 Posted February 18 Report Share Posted February 18 Stefan Ik zal morgen even een foto schieten. Grt Ed Quote Link to post Share on other sites
Green bear 35 Posted Sunday at 09:05 PM Report Share Posted Sunday at 09:05 PM Quote Link to post Share on other sites
stefr 0 Posted Monday at 08:04 PM Author Report Share Posted Monday at 08:04 PM Hoi Ed, Bedankt voor de foto, Ik heb de bak onder jeep uitgehaald , blijkt alleen het lager te zijn van de achterste uitgangsas. Is dus gemakkelijk te herstellen, ik wil je toch bedanken . Mvg . Stefan Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts