Spring naar bijdragen

[Doc] YJ manuals


Mav
 Share

Recommended Posts

Hey,

Ik heb een CD waarop de manuals van alle JEEP modellen tot 1998 op staan. (ook YJ, want daar had ik hem voor nodig)

Hij heet Chilton's Library.

...Eén klein probleem, ik vindt de code (die op het hoesje staat) momenteel niet. mad.gif

...maar ik ga het van t weekend eens zoeken.

Indien iemand van jullie intresse heeft... hij is te copiëren.... en ik kan het altijd op de post doen biggrin.gif

Je kan mij altijd mailen op christoph.muys@pandora.be

Greetz

Mouse

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©@Oct 31 2003, 23:26

XJ, TJ, KJ en CJ manuals heb ik maar de manual van de Jeep die ik wil gaan aanschaffen is niet te vinden.......... Drama wink.gif   rolleyes.gif

Heee... KJ heb ik nog niks van.. wel nog 't een en ander van SJ's (en een hoop van de 'mindere' 4x4's als Chevvy, Suzuki, Toyota en Unimog)

Misschien eens naast elkaar leggen wat we hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by XJos88+Nov 2 2003, 15:02 -->
<!--QuoteBegin-Mav ©@Oct 31 2003, 23:26

XJ, TJ, KJ en CJ manuals heb ik maar de manual van de Jeep die ik wil gaan aanschaffen is niet te vinden.......... Drama wink.gif   rolleyes.gif

Heee... KJ heb ik nog niks van.. wel nog 't een en ander van SJ's (en een hoop van de 'mindere' 4x4's als Chevvy, Suzuki, Toyota en Unimog)

Misschien eens naast elkaar leggen wat we hebben?

ik weet het niet, maar ik vind suzuki's toyotas en unimogs zeker geen mindere 4x4's. biggrin.gif

niet alle modelen, maar jeep heeft er ook mindere tussen zitten (remember de j-trucks????)

ik vind het altijd wel geruststellend als er een unimog in de buurt is tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by MugZy@Nov 2 2003, 18:36

[ik weet het niet, maar ik vind suzuki's toyotas en unimogs zeker geen mindere 4x4's.  biggrin.gif

niet alle modelen, maar jeep heeft er ook mindere tussen zitten (remember de j-trucks????)

ik vind het altijd wel geruststellend als er een unimog in de buurt is tongue.gif

Ach, als ik (weer eens) vast zit, is het bijna altijd een suzuki die mij komt redden smile.gif fantastische wagentjes, lekker licht en door de smalle spoorbreedte komen ze niet vast te zitten in bestaande sporen..

Mijn dagelijks vervoer is ook een toyota.. Perfecte auto..

Die opmerking was ook overdreven-chauvinistisch bedoeld smile.gif

Wat was er trouwens mis met de J-trucks? Full-size Dana-44 assen, dikke V-8, ideale terreinwagen (als het niet te smal is...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Nou voor deze keer dan.......

De officielle werkplaatshandboeken zijn te koop.... let op wel BOEKEN, je weet wel van die stapeltjes faxen die zijn samengebonden wink.gif

Neem maar eens kontakt op met B&S Autoparts te Tiel......helaas ze zijn niet goedkoop maar passen wel onder de Kerst boom rolleyes.gif

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...
Originally posted by zeehond@Nov 23 2003, 00:19

mouse, de cd binnen gekregen en werkt perfekt.

Een hoop informatie die nog niet bekent was bij mij.

Gaaf

<div align="right">

Beste Zeehond,

Het lukt mij niet om via Mouse de digitale versie van de yj te krijgen dus probeer ik het nu via jou.

Ik ben net in het bezit van een mooie wrangler en zou graag deze cd hebben ter ondersteuning van het sleutelen.

Ik lees net jullie berichtjes weer eens en hoop, ondanks dat het al oude berichtjes zijn, dat jij mij hieraan kunt helpen.

alvast bedankt,

pedrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...