Spring naar bijdragen

Autotakelwagen Mercedes 407


wrangler_tj
 Share

Recommended Posts

Ik heb dus aangeboden een depanneur, merk: Mercedes, type: 407 met een 2.4 liter dieselmotor met lijnpomp. Van het jaar 1979.

De depanneur heeft een hydraulische oprijklep en een Ramsey 6000 winch.

Het chassis is hard en gaaf. Remmen zijn perfect in orde. Laadvlak is ook piccobello. De cabine heeft wat roest wat gemakkelijk bij te werken is en de motor heeft 216000km.

Foto's en meer info vind je op: Kapaza.be

Voor degene die geen depanneur kennen: het is dus een lichte vrachtwagen, met rijbewijs B voor België en klein rijbewijs voor 'Holland', hierop een laadplatform waarop je je jeep kan zetten.

MTM is 4 ton, de bak zelf weegt 2100 kg. Dus het laadvermogen is 1900kg.

Foto's:

foto1481848.jpg

foto1481848_2.jpg

foto1481848_3.jpg

Vraagprijs is € 1500 maar dit valt zeker te bespreken, want hij moet dringend WEG WANT IK HEB PLAATS NODIG VOOR EEN PROJECTJE!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by wrangler_tj@Nov 10 2005, 09:55

Ik heb dus aangeboden een depanneur, merk: Mercedes, type: 407 met een 2.4 liter dieselmotor met lijnpomp.  Van het jaar 1979.

De depanneur heeft een hydraulische oprijklep en een Ramsey 6000 winch.

Het chassis is hard en gaaf.  Remmen zijn perfect in orde.  Laadvlak is ook piccobello.  De cabine heeft wat roest wat gemakkelijk bij te werken is en de motor heeft 216000km.

Foto's en meer info vind je op: Kapaza.be

Voor degene die geen depanneur kennen: het is dus een lichte vrachtwagen, met rijbewijs B voor België en klein rijbewijs voor 'Holland', hierop een laadplatform waarop je je jeep kan zetten.

MTM is 4 ton, de bak zelf weegt 2100 kg.  Dus het laadvermogen is 1900kg.

Foto's:

foto1481848.jpg

foto1481848_2.jpg

foto1481848_3.jpg

Vraagprijs is € 1500 maar dit valt zeker te bespreken, want hij moet dringend WEG WANT IK HEB PLAATS NODIG VOOR EEN PROJECTJE!

<div align="right">

Je hebt een pb,tje als het goed is van mij ..

Laat ff weten als het niet zo is

Gr. John smile.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MTM is 4 ton, de bak zelf weegt 2100 kg. Dus het laadvermogen is 1900kg.
Da's in Nederland dus rijbewijs C, vrachtwagen....
Originally posted by ANWB

- Rijbewijs B

Voor motorvoertuigen, ingericht voor vervoer van maximaal 8 personen (inclusief bestuurder 9), en met een maximumgewicht van 3.500 kilo (leeggewicht plus laadvermogen). U mag eventueel een aanhangwagen of oplegger trekken van maximaal 750 kilo (leeggewicht plus laadvermogen). Wilt u meer dan 750 kilo trekken dan mag het totaal leeggewicht plus laadvermogen van de combinatie, niet boven de 3.500 kilo liggen én het leeg gewicht plus laadvermogen van de aanhanger mag dan niet boven het leeg gewicht van de trekkende auto liggen.

- Rijbewijs C

Dit is voor het besturen van motorvoertuigen met een leeg gewicht plus laadvermogen boven de 3.500 kilo. Met rijbewijs C mag u een aanhanger of oplegger trekken met een leeg gewicht plus laadvermogen van maximaal 750 kilo.U heeft dit rijbewijs ook nodig voor een kampeerauto of camper van meer dan 3.500 kilo (maximaal 9 personen inclusief bestuurder).

Of je moet 'm laten terugkeuren natuurlijk.... Laadvermogen neemt dan echter af naar 1400 Kg....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...