Spring naar bijdragen

[ZJ] 5,2 liter V8...... Limited


copper007
 Share

Recommended Posts

Pfffffffffff

Met pijn in m'n hart.........

In verband met het gaan moeten rijden van 50 k per jaar, en inbouwen LPG geen optie is (3230 euries....pffff....), te koop mijn Jeep Grand Cherokee 5,2 liter V8 Limited uit december 1993......

Bij jullie (veel van jullie dan toch tongue.gif ) welbekend. De GC heeft nieuwe remmen compleet rondom, dus incl. schijven, blokken, trommels, schoenen etc. en heeft ook 4 nieuwe schokbrekers rondom. Net z'n beurtje gehad (niet bij de stealer overigens....). Alles werkt (zelfs de oliedruk meter), ijskoude airco, geen technische defecten en loopt erg mooi.... Hij is donkerblauw metallic. Zit ook een zeer uitgebreid alarm op, CDV op afstandsbediening, ook starten op afstandsbediening (wat heb je eraan, maar goed....)Ziet er ook van binnen nog keurig uit. Geen scheuren in het leer of zo... Voorlopig zeker geen problemen te verwachten.... maar t blijft een Jeep biggrin.gif . Zitten goeie all terrain banden onder

Voor pics kijk even op m'n website, Mijn Jeepie........

Kenteken SN-DH-03, km stand 156000 (echte) APK tot feb 2006, maar kan er ee nieuwe opdoen, indien gewenst.....

Vraagprijs zo rond de 5200 euro..... of reeel bod.... (in)ruil automaat met LPG G3 bespreekbaar ( laugh.gif at John Grand )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©@Oct 13 2005, 19:35

Ruilen tegen een alfa wink.gif

Onlangs vernieuwd: Voorruit, Zijruit + raammechanisme, remblokken, olie + filter, bougies tongue.gif

Maar kud dat hij weg moet, Cherokee op G3 iets voor jou?

<div align="right">

Jah, tuurlijk, maar dat kan alleen bij de latere bouwjaren..... volgens Prins vanaf 96.... en da's beetje begrotelijk voor me sad.gif

Ben alleen bang dat je t niet meent van de Alfa biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt vanaf '96 ben er zelf ook naar op zoek geweest. Prijzen variëren van grofweg 9500 ~ 13000 euro en da's een boel geld idd.

En over het wel of niet menen met de alfa wil ik de discussie nog wel met je aan als ik uitgewerkt ben vanavond wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een oneerlijk dilemma! Niemand komt er aan de Jeep!

Persoonlijk zou ik kijken of ik die 50k op een andere manier zou kunnen bereizen.

Ik kan de situatie niet geheel overzien, maar als je baas dit bedacht heeft, dan zou ik OV overwegen. (Dan maar niet meer flexibel.)

Of een goedkoop alternatief ernaast nemen (diesel / motorfiets / carpoolen sad.gif ?)

Ik zal het aanbod rondbazuinen ....

Succes verder!

Greets, JanKra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lol

Een Jeeper BEN je...... dat verandert niet als je (tijdelijk!!!) geen Jeep meer zult hebben.... Er komt er OP ZEKER weer 1!!! En jullie gezelligheid en saamhorigheid zou ik voor geen prijs willen missen!!

------------------

OV is geen optie hier helaas.... en een 2e voertuig erbij ook niet.... verdien helaas niet zo veel dat ik er 2 zou kunnen onderhouden. En ja, m'n baas kan en mag me detacheren...... contractueel.....

sad.gif

Overigens is die vraagprijs een (kleine) richtlijn hoor!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by copper007@Oct 15 2005, 23:14

Hey

Heb de adv. gezien.....  maar die heeft er al 1  tongue.gif Overigens....  elk bod boven de €4000 is welkom hoor!!!

<div align="right">

Hoi Eric, druk gehad denk met je werk afgelopen dagen smile.gif

Misschien wil ie wel 2 wink.gifwink.gif

Kijk nog ff uit voor je ,heb er al een paar gevraagd ,nog geen gewenst resultaat echter,blijf proberen hoor. wink.gif

Gr. LaGrand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...