Spring naar bijdragen

ballast risistor


ARS
 Share

Recommended Posts

ik mis nadat ik mijn gasklephuis heb gedemonteerd spanning naar de benzinepomp.

  • heb de stekkers van het gasklephuis gedemonteerd en het huis in de ontvetterbak gereingd en met perslucht droog geblazen
  • na montage alles aangesloten en niet willen starten, ff geluisterd bij aanzetten contact maar pomp doet niets
  • daarop pomp gecontroleerd en wanneer ik daar via de stekker onder de auto spanning op zet gaat de pomp draaien
  • relaisgewisseld, haalde niets uit, relais met draadje overbrugt en wederom niets
  • zekeringen na gelopen en alle oke

zie ik iets over het hoofd?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij doen de signalen van/naar IAC, MAP en TPS niets m.b.t. het wel of niet aanschakelen van de brandstofpomp. Ik denk dat je beter de FSM hierop even naslaat wat de voorwaarde's zijn om deze in te schakelen. Het zal vast een kleinigheid zijn die je over het hoofd ziet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gehele nieuwe draad getrokken en loopt weer als van ouds, ik juich alleen nog niet te vroeg want heeft het al eerder een twee weken goed gedaan.

Nog wel ff een vraag, tussen de zekeringskast en het spatbord onder de motorkap ligt een snoer met stekker, hierin zit weer een dummie stekker. Zitten 3 draden aan vast, waar bij met contact aan of uit geen spanning op staat. Iemand enig idee waar dit voor is?

Draden gaan de kabelboom in, en niet naar de zekerings kast (bouwjaar 1999)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...