Spring naar bijdragen

Brede velgen/banden Grand Cherokee


mrobers
 Share

Recommended Posts

Hey allemaal!

Ik heb onlangs een set wielen met banden overgenomen met als doel het vervangen van mijn eigen banden (die een beetje op zijn). Na montage vond ik ze echter wat te breed naar mijn zin (lees: mijn vrouw d'r zin) cool.gif

Dus... heb ik in de verkoop :

4x 15inch RSW velgen (polished) incl. Bridgestone Dueller 275/60R15 banden met 80-90% profiel en de bijpassende chrome wielmoeren (20 stuks). De steek van de velgen is 5 x 4.5 en past hiermee o.a. op een Jeep Grand Cherokee ZJ. Ook heb ik nog de originele wielnaven erbij (niet op de foto).

De vraagprijs is hetzelfde als wat ik ervoor heb betaald : 400EUR voor het hele set

Je kunt me een PM-etje sturen of me even bellen op 06-41016420 voor meer info

wielen01.jpg

wielen02.jpg

wielen03.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by mrobers@Sep 27 2005, 18:25

Hey allemaal!

Ik heb onlangs een set wielen met banden overgenomen met als doel het vervangen van mijn eigen banden (die een beetje op zijn). Na montage vond ik ze echter wat te breed naar mijn zin (lees: mijn vrouw d'r zin)  cool.gif

Dus... heb ik in de verkoop :

4x 15inch RSW velgen (polished) incl. Bridgestone Dueller 275/60R15 banden met 80-90% profiel en de bijpassende chrome wielmoeren (20 stuks). De steek van de velgen is 5 x 4.5 en past hiermee o.a. op een Jeep Grand Cherokee ZJ. Ook heb ik nog de originele wielnaven erbij (niet op de foto).

De vraagprijs is hetzelfde als wat ik ervoor heb betaald : 400EUR voor het hele set

Je kunt me een PM-etje sturen of me even bellen op 06-41016420 voor meer info

wielen01.jpg

wielen02.jpg

wielen03.jpg

<div align="right">

Wat voor steek heeft een xj uit 1989??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met het sturen valt het allemaal wel mee. Omdat ze breder zijn stuurt het iets zwaarder door de hogere frictie, maar wordt ook weer wat teniet gedaan door de lagere druk per cm2 omdat ze het gewicht van de jeep over een wat groter oppervlak verdelen. Dat laatste heeft wel weer nadelen voor de aquaplaning.

Maar met een goed profiel is dat ook weer een stuk minder.

De breedte is misschien wel een probleem voor APK en wielkasten bij het flexen in het terrein bij de XJ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...