Spring naar bijdragen

Buitenlandse 4cyl ombouwen naar V8


Masis
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Wat is wijsheid, een EU-auto (TJ) eerst standaard invoeren met een 4 cylinder en daarna pas ombouwen en vervolgens keuren, of is het handiger om dat tegelijk te doen voor de invoerkeuring?

Wat komt er -op papier- allemaal bij kijken bij een V8 ombouw? Is dat tegenwoordig nog een beetje te doen of is het een hoop gezeik?

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks, daar heb ik wat aan heren. Ik was er al een beetje bang voor, 1998+ is een stuk lastiger. Er staat momenteel wel een 1999 TJ met een 5,9 Magnum te koop, dus onmogelijk zal het ook weer niet zijn. Ik ga me er nog even in verdiepen de komende week. @EJG is dat een onderdeel van B&S?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een JK met V8 laten keuren in Lelystad zonder enige problemen. Je moet er voor zorgen dat alles netjes is ingebouwd en het er bijna orgineel uitziet dan doen ze echt niet moeilijk. En zorg dat je de documentatie goed voor elkaar hebt, welke motor gebruikt is waar die uitkomt, rekeningen e.d.  In de JK lag natuurlijk wel een 6 cyl. , ik weet niet hoe het zit als je gaat van een 4 cyl. naar een V8.  

Wat Michel zegt klopt idd, emissie maar vooral geluid is het grootste probleem.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...