Spring naar bijdragen

looprol


Recommended Posts

Vandaag een nieuwe looprol ontvangen voor de XJ, deze gemonteerd en even stationair laten lopen of alles goed was. Daarna naar huis gereden (ongeveer 15 km) en wou bij thuiskomst het oliepeil van de bak controleren. Tot mijn verbazing zat de looprol scheef en liep de riem er half over heen. Snel motor uit en blij dat ik zo thuis gekomen ben zonder dat er wat gebeurt was. Je moet er niet aan denken dat de riem geknapt was en de ventilator bv in je radiator was geslagen. Foto's gemaakt en rol gedemonteerd. Daarna mail met foto naar leverancier gestuurd met het verzoek voor een snelle oplossing. Daarna telefonisch contact gezocht, uitgelegd en ik zou teruggebeld worden. Na 1,5 uur zelf maar weer gebeld en kwam al snel tot de conclusie dat er erg lauw werd gereageerd en zelfs werd gesuggereerd dat ik hem wel verkeerd zou hebben gemonteerd? Hierop geantwoord dat dit niet eens mogelijk is en kreeg meteen wel een bevestiging dat dit idd niet kon. Ik heb aangegeven dat dit naar alle waarschijnlijkheid een ondeugdelijk onderdeel betreft en dat ik de wagen morgen na 12.00 uur nodig heb en toch een oplossing verlang. Nu zal ik om 18.30 uur teruggebeld worden maar men was niet van plan om met enige spoed een nieuwe rol aan te leveren. Ik wacht dit nog even af hoe men dit wil oplossen maar vrees dat ik morgen zonder auto zit. Bijgevoegd de foto van de rol waarbij te zien is dat er geen schade aan is maar het lager er gewoon uitgelopen is. Rol is van Rugged ridge en made in China.

 

20160426_151130.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd klote zulke dingen. Waar had je hem gekocht? Als de XJ perse moet rijden en de Niner kan blijven staan, kun je misschien de pulley van de Niner erin stoppen. Ziet er op de foto hetzelfde uit en je schroeft hem in 2 minuten in/uit de GC.

Een oplossing voor morgen 12u zou sowieso lastig zijn, ivm Koningsdag is er geen bezorging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is al geregeld Masis. Aan de telefoon klonk het erg gelaten maarrr... Leverancier is hier om 20.45 gekomen met een nieuwe rol. Samen gemonteerd en kapotte rol laten zien. Klopt dat deze gewoon van het lager gelopen is. Toch een hele goede service en hij was toch ook wel blij dat hij hierheen gereden was, is toch een dik uur. Bleek dat het tussendoor erg druk bij hem was en dat de communicatie daardoor een beetje misging. Al met al toch een super service. Ook een heel geanimeerd gesprek over Jeeps gehad met een bakkie erbij, was heel gezellig. Hier ga ik echt wel vaker onderdelen bestellen en ook eens naar zijn winkel kijken. Kun je zien hoe je je kunt verkijken op een telefoon gesprek. Zal even reclame maken, weet niet of dit mag maar het betreft hier Jeepparts uit Vuren. Geweldig goed opgelost en een nieuwe klant rijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...