Spring naar bijdragen

Morgen dan???


Black Foot
 Share

Recommended Posts

Nou, zullen we morgen meer geluk hebben.....vanavond kontakt gehad met de eigenaresse van een ZJ en morgen afgesproken......

Ondertussen met diverse mensen gesproken die toch allemaal onafhankelijk hetzelfde verhaal hebben......de Cherokee XJ VOOR 1998 is HOT!!!

Moeilijk aan te komen en de prijzen schieten als een raket de lucht in. Een voorspelling :"dit gaat ook met de ZJ gebeuren"!!!!!!

Voordeel heden: de ZJ is nog te vinden voor een redelijke prijs. Dit duurt echter niet lang meer...

Hopen dat we morgen succes hebben!!!! Genieten van een heerlijke V8!!!! 

I'll let you know!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja idd, stond bij garage met probleem stuurhuis. Ik dacht, prima bij de garage. kom daar, blijkt al maand op terrein van garage te staan, 4 gladde banden, enorme olieplas onder auto, doorgerotte dorpel (kon vinger doorheen), accu leeg, uitgeleefd van binnen interieur zeer slecht.....

de ander stond al maanden buiten en was vastgegroeid aan klinkers....stonk naar schimmel van binnen, veel roest rondom.

dit waren twee ZJ's voor 2000-2500 euro.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

dit waren twee ZJ's voor 2000-2500 euro.......

Die waren m.i. dan zelfs niet eens dat bedrag waard... 

Voor die prijs heb je al een WJ die jonger en in betere staat zal zijn...  Ik heb destijds mijn WJ aan 1500 gelaten, en die rijdt ondertussen nog steeds vrolijk rond...

Tenzij je natuurlijk per sé een ZJ moet hebben ... maar die hebben ondertussen toch wel stilaan allemaal hun leeftijd en hun geschiedenis beleefd vrees ik....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 hours ago, Black Foot said:

ja idd, stond bij garage met probleem stuurhuis. Ik dacht, prima bij de garage. kom daar, blijkt al maand op terrein van garage te staan, 4 gladde banden, enorme olieplas onder auto, doorgerotte dorpel (kon vinger doorheen), accu leeg, uitgeleefd van binnen interieur zeer slecht.....

de ander stond al maanden buiten en was vastgegroeid aan klinkers....stonk naar schimmel van binnen, veel roest rondom.

dit waren twee ZJ's voor 2000-2500 euro.......

Daar zou ik inderdaad niet aan beginnen.

Mijn vorige zj begon ook te rotten op de dorpels en bodemplaat, repareren zou meer gaan kosten dan dat de wagen waard was.

Het nadeel voor jou is dat er weinig goede zj's over blijven dus de prijzen gaan ook omhoog.

 

http://www.gaspedaal.nl/Jeep/Grand-Cherokee/?bmin=1993&bmax=1998&srt=df

Hier staan nog een paar goedkope

bewerkt door jofer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...