Spring naar bijdragen

Golden Eagle


Mav
 Share

Recommended Posts

enlarge_wr_golden_e_hood.jpg

Zo is hij al een stuk mooier. wink.gif

Maar ik vind het niks.. de Columbia-, red hot chili-, rocky mountain- etc etc edities doen meestal alleen maar bling toevoegen. Net wat een Jeep niet nodig heeft...

En ze zouden het eigenlijk op een andere manier moeten aanpakken:

Alles wat erop zou mòeten zitten erop bouwen.

Noem hem The Jeep en bouw hem zo dat er geen 4X4 merk meer kan zeggen dat zij de ultieme terreinwagen bouwen.

Ik weet zeker dat er markt voor is....

golden eagle frusty.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een gouden kameel op je moterkap is ook best mooi...

Als "The jeep" aka ultimate car er ooit zou komen zou daar idd wel vraag voor zijn.

Probleem is echter dat je bepaalde onderdelen altijd op persoonlijk gebruik af wil stemmen.

Zaken als een Rolkooi en Lier kunnen er natuurlijk wel vast opgezet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Hi, even als ZJ rijder in de Wrangler sectie,

Het is alweer een tijdje geleden dat er op dit topic gereageerd is, maar dat is voordat de versie werd uitgebracht. Nu rijden er inmiddels een aantal rond op de globe, dus moeten deze of de accesoires (xdehands) te koop zijn dry.gif .

Vraag ik dus uit pure nieuwsgierigheid bij DaimlerChrysler of ze me wat kunnen vertellen over de leverbaarheid van de accessoires van het pakket..........krijg ik een mailtje terug dat ze nog nooooooooit van een Golden Eagle uitvoering gehoord hebben blink.gifblink.gifblink.gifhuh.gif !

Tja, dus heeft iemand ze al eens rond zien rijden in EU of heeft iemand al wel eens de moeite genomen om ze te bestellen. Tis waar....bling-bling accessoires, maar op een zwarte TJ toch wel cool, enne...bling-bling onder de MUD rijden is ook grappig.

Gr,

Grand Freedom

Nog wat pics:

2006jeepwranglergoldenefq9.jpg

enlargewrgoldeneseatcg8.jpg

0312bg1.jpg

2712wb9.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb laatst wat gelezen over die versie..

In elk geval zijn ze in de VS populair, ook vanwege de gelijkenis met de 'echte' Golden Eagle: het CJ-model. smile.gif

In Nederland zijn die, zover ik weet, nooit via de officiëele kanalen geleverd. En dat ze er bij DC niet van gehoord hebben verbaast me zowiezo niets.

De verhalen van "er heeft nooit een 4,2 in de YJ gezeten.." zitten me nog vers in het geheugen. wink.gif

Maar goed, de kans dat ze hier rondrijden is erg klein.. misschien in Duitsland, vanwege de vele amerikaanse soldaten die vaak hun auto meenemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...