Spring naar bijdragen

Sensoren


Vsk996
 Share

Recommended Posts

Ik heb nieuwe velgen besteld voor de JK. Ik heb 2 vragen :

1* Op mijn huidige set velgen zitten Bridgestones maar de grip laat mi. te wensen over. Ik heb nu Goodyears besteld - iemand ervaring mee ? Veel keuze had ik niet in 18" 255/70 moet ik zeggen

2* Ik heb geen sensoren besteld. Ik dacht ik lees wel met de fout melding... Iemand ervaring mee... Ttz. Hopelijk geen irritant gezoem of zo.

 

En ja ik weet het - ik had beide vragen beter vooraf gesteld :-)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goodyears... Tja, welke dan?

Bandensensoren, elke keer je het contact aan zet zal die een drie tal keren de gong laten horen, lampje bandenspanning blijft branden en je krijgt de melding. Valt al bij al wel nog mee te leven. Is met een AEV procal wel vanaf te geraken, als moet je hiermee opletten want blijkbaar werkt deze niet met alle diesel uitvoeringen...

 

Groeten,

Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Velgen en banden zijn inmiddels gemonteerd. Ik moet zeggen wat een verschil met Bridgestone Duellers M+S !

Auto staat nu op Goodyears Efficientgrip SUV 4x4 18" 255/70. Het is nog steeds geen kampioen op gebied van wegligging maar is 100x beter dan voorheen. Voor mensen die niet off road gaan in ieder geval een aanrader wat mij betreft

Wat de foutmelding betreft - niets. Heeft 1x gemeld en nadien toont de computer alleen nog streepjes in het onderdeeltje 'bandenspanning'. Zelf het symbool bij de versnellingsindicatie van de automaat verschijnt niet meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...