Spring naar bijdragen

Nieuw Hier


Han1959
 Share

Recommended Posts

Goedemorgen ik ben han en kom uit hengelo ov.ik ben sinds kort eigenaar van een jeep cherokee laredo 2002.en moet zeggen dat het echt super rijd heb paar kleine problemen gehad met kachel maar bleek dat alles verstopt zat dus slangen gedemonteerd en alles goed doorgespoeld. Hoop er een fijne tijd mee te hebben en als ik er een probleem mee heb het op te kunnen lossen en ook dankzij dit forum bedankt alvast groetjes han weustink

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Han, welkom op dit forum. Ik weet zeker dat as je iets tegenkomt waar je advies over nodig hebt, dat iedereen op dit forum jou van raad wil voorzien.

Om eens te kijken wat jou Jeep kan, nodig ik je graag eens uit bij de Jeepclub Nederland. Deze club zit vol met enthosiaste leden die graag terrein rjden, de meeste rijden met een standaard auto en beleven de hele dag plezier aan de auto, anders dan op de gewone weg.

Kijk eens op de website van Jeepclub Nederland, zij oganiseren minstens 10 evenementen per jaar. Heel leuk om eens mee te maken.

Wellicht tot binnenkort.

Groeten van Natale

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...