Spring naar bijdragen

Security Code radio casette speler


fireman771
 Share

Recommended Posts

NA het sleutel vandaag aan mij 95 [ZJ] waarbij de spanning van de accu eraf is geweest moest de security code van de standaard radio opnieuw ingevoerd worden.

Laat ik nou 2x de verkeerde code intoetsen voordat ik de juiste vind, was het al te laat "wait 2 hours" krijg ik te zien.

ik twee uur gewacht ( gewoon binnen gaan zitten) terug gekomen, auto in accesoire stand gezet en nogsteeds "wait 2 hrs" dus ik weer twee uur gewacht en ja hoor weer " wait 2 hours" dus ik spanning erweer af in de hoop van hij reset zichzelf en kan dan de juiste code invoeren maar no such luck!!!!

Wat doe ik fout...moet ik twee uur wachten met de contact aan of is het een verloren zaak ..hoop het niet want heb vandaag ook me cd wisselaar gekregen ervoor dus.....

WIE kan me helpen PLEASE !!!! HAHA

ben nog wel ff wakker moet om 3 uur op schiphol zijn dus ga het dan onderweg weer proberen en anders wordt het een stille toch heen en weer sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Jeep radio vraagt de code weer nadat hij even (10 min) spanningsloos is geweest.

Dus: accuklem (min!) even een paar minuten eraf halen... Nadeel: je motor, bak en andere systemen zijn meteen ook gereset! Voordeel: Het geheugen uit je PCM is ook weer schoon! tongue.gif

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok dan

dan gaan we weer de pool er 10 min afhalen :-) heb nu toch tijd zat haha tot 2 uur dan ga ik naar schiphol..met of zonder geluid haha

duimen hahaha

*****FF een update *****

10 min was te kort heb hem ruim 25 min ervan afgehad en nothing dus heb

Ff bij onze vrienden op www.jeepforum.com gekeken en daar zijn er meerdere die het zelfde probleem hebben gehad en volgens sommige moet hij 2 uur op acc stand staan voordat code weer verschijnt en je de security code kan invoeren.....maareh gaat me accu dan niet leeg haha...nou ga dadelijk richting schiphol met een omweg haha dus dan laat ik alles gewoon draaien in de hoop dat het gaat lukken smile.gif i'll let u know smile.gif

**** laatste bericht****

na twee uur de auto op acc stand te hebben gelaten,geen lege accu en netjes hetwoordje code in het display van de radio...dus het is gelukt :-)

Originally posted by 87wrangler@Sep 17 2005, 23:45

Mijn Jeep radio vraagt de code weer nadat hij even (10 min) spanningsloos is geweest.

Dus: accuklem (min!) even een paar minuten eraf halen... Nadeel: je motor, bak en andere systemen zijn meteen ook gereset! Voordeel: Het geheugen uit je PCM is ook weer schoon!  tongue.gif

Succes!

<div align="right">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...