Spring naar bijdragen

JOEHOE!!!!!!!!


Utah
 Share

Recommended Posts

Waar zijn al die andere leden nou?

Tis nu niet helemaal het juiste tijdstip (0.12u) maar ik mis ongeveer 130 forummers van de nu 146 aangemelde leden.

Missen jullie wat op dit forum omdat jullie niet reageren?

Of is het een bepaalde angst?? Nergens voor nodig. Kom er gezellig bij.

Nu is het het jullie beurt.

Reageer eens a.j.b.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Forum-verslaafd als ik ben is het toch echt normaal dat er een procent of 10 tot hooguit 30 werkelijk dagelijks aanwezig zijn. De rest van 1 keer per week tot 1 keer... wink.gif

Die vragen gewoon eens wat en gaan daarna verder met andere dingen. Geef ze ongelijk..nutteloos gezwam tongue.gif

Zal met het invallen van de Lente over een paar maandjes wel steeds drukker worden denk ik. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Utah@Feb 4 2004, 00:40

De winter lijkt me juist iets van praten en de lente, zomer, herfst meer iets van doen. rolleyes.gif

het is met doen dat de brokken worden gemaakt.... vorig weekend maar weer eens ondervonden....

aftermatch: gebroken kruisje, en shiftlink van mijn tussenbak spoorloos. al iemand al 15 km in low gearing gereden? in 5d haalt hij net 50 bij 3000 toeren, en doat zou in nederland nog wel gaan, maar hier krijg je al snel een woedende menigte achter je aan. tongue.gif , nu ja het voordeel is wel dat ik nu eindelijk een water heb binnengehad, en (YES) een foto heb waarom mijn achterlichten NIET meer te zien zijn..... dry.gif iets met datzelfde plasje...)

(word gepost als ik hem doorgestuurd krijg....)

anyway, ik denk ook dat het naar de zomer toe wel mat drukker zal worden, en de vaste club zal dan ook wel wat groeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel+Feb 4 2004, 19:18 -->
<!--QuoteBegin-DutchPowerCow@Feb 4 2004, 19:15

Hoi, ik ben er nog hoor, nix om je zorgen om te maken laugh.gif

Da's wel het laatste waar we ons zorgen om maken. Ik vroeg me al af wanneer jij bovenaan het lijstje 'top-spammers' komt. Kan nooit lang duren. wink.gif

Voorlopig sta jij nog bovenaan, met afstand cool.gif

Maar ik doe m'n best. smile.gif

Zo, nou weer trug off-topic laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Waar al die Jeepers zijn ? aan het sleutelen natuurlijk. of met hun krantenwijk(en) bezig gezien de maffe prijzen bij de Chrysler dealer...... mad.gif

Heb sinds een paar weken een 93er Wrangler 4,0, waar ivm komende APK nogal wat aan gedaan moet worden, waterpomp, dynamo. uitlaat.

Wil hem ook nog een beetje opleuken met RVS enzo

Ben dus driftig op zoek naar andere adrsessen, BenS in Tiel iemand ervaringen mee? Enig idee of ze op zaterdag ook open zijn ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Feb 5 2004, 00:35

Jah..spammer.  wink.gif

ik ga maar een beetje afkicken denk ik....ga vande-zomer echt niet elke avond achter de computer zitten...moet dan rondjes rijden in scheveningen.... laugh.giflaugh.giflaugh.gif (dat was een geintje trouwens,ik kom nooit op de boulevard en zeker niet om een frite-met te halen bij die snack-bar op 't eind... biggrin.gif )

komt er geen wet tegen spammen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...