Spring naar bijdragen

Verhogen Jeep Liberty Renagade 2006


heerjoost
 Share

Recommended Posts

Yup zeer goede ervaringen mee, maar als je t goed wil doen kost t wel een paar centjes.

Ik heb een OME liftkit gedaan (nieuwe veren en schokbrekers), kom je op dik 2,5 inch verhoging uit. Rijdt stukken beter dan de originele vering/schokbrekers ben ik van mening (of ik praat mn aankoop goed voor mezelf :P)

Ik rij nog wel met de originele banden, maar 245/75/r16 komt er wel onder later.

bewerkt door Deadeye
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yup zeer goede ervaringen mee, maar als je t goed wil doen kost t wel een paar centjes.

Ik heb een OME liftkit gedaan (nieuwe veren en schokbrekers), kom je op dik 2,5 inch verhoging uit. Rijdt stukken beter dan de originele vering/schokbrekers ben ik van mening (of ik praat mn aankoop goed voor mezelf :P)

Ik rij nog wel met de originele banden, maar 245/75/r16 komt er wel onder later.

Ik wil het ook gelijk goed doen dus veren en schokdempers.

Zouden de 245/75/16 banden volledig vrij moeten lopen na de verhoging.

Je rijd nu met de standaard banden ziet dat er nog wel een beetje mooi uit wellicht dat ik dit anders ook eerst wil doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de lift:

 

11891391_871172689625309_860914234972563

 

 

 

Hier ook nog wat info: http://www.jeepforum.nl/topic/29352-ome-verenschokbrekers/

Ziet er best oke uit, denk dat ik snel even een keertje bij Maasbach langs ga.

Heb je de lift kit daar ook gekocht of alleen laten monteren.

Kom je met de trekhaak hoogte ook nog een beetje weg ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gekocht en laten monteren. Trekhaak zou eigenlijk nog een beetje moeten zakken, helemaal als ik met 245/75 ga rijden ipv 235/70, dat isweer een cm extra.

Ik laat die balk dan een paar cm zakken denk ik. Of die steunen opnieuw laten maken, of stukje oplassen...ff kijken wat beter is.

 

Ik was de eerste bij Maasbach die OME heeft laten zetten, hij was er zelf erg tevreden met het resultaat & het product.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb je igv grotere banden ook al een oplossing bedacht voor je reservewiel?

 

Ik denk dat ik met een dremel aan de gang ga... wang is een cm hoger en volgens mij moet dat wel lukken.

Ga daar volgend jaar pas achterkomen, ff dik 800 euro uitgeven terwijl de huidige bandjes nog prima zijn is me ff te gortig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...