Spring naar bijdragen

Ome Veren/schokbrekers


Recommended Posts

Iemand op dit forum ervaring met dit merk?

Ik ben aan het rondkijken voor een verhoging van grofweg 2 inch en als ik een beetje rondsnuffel op internet kom ik voor de KJ toch wel vaak hier op uit. Vroeg me af of er hier ook iemand zit die dit merk kent en/of er ervaring mee heeft.

bewerkt door Deadeye
Link naar opmerking
Deel via andere websites

OME heb ik onder de TJ gehad, ik werd door iemand er op gewezen dat mijn auto aan een kant iets lager stond.

Terug naar CeesTijsterman daar bleek dat 1 veer ingezakt was. Oorzaak onbekend.

Rubicon Express 4" lift eronder en de beste ervaring met verhogen tot nu toe.

Ik sta nu op het punt om weer zo'n set te bestellen voor mijn huidige auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Hoe bedoel je met 1.5" liftkit 2.7" omhoog? Of bedoel je dat je oude veren zo'n 1.2" waren ingezakt?

Het schijnt dat de allereerste KJ's in 2002 1" hoger stonden dan alles wat daarna van de band af rolde.

Bij die zou je dus 1.5" omhoog gaan, bij 99% van de KJ's ga je dus 2.5" omhoog met dit setje ;)

Ik ging 2.7", als dat zo blijft was mn oude setje 0,2" ingezakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en dan is het dus maar de vraag wat de verschillende fabrikanten als uitgangspunt nemen?

vrijwel alle kits zijn bv voor KJ 2002-2007, waarbij de 2002 dus 1" hoger kunnen uitkomen.

Ik heb een skyjacker 2.5" verenlift liggen die op die manier dus makkelijk hetzelfde kan opleveren als jouw ome 1.5" afhankelijk wat ze als uitgangspunt nemen.

 

butt anyway..

vanwege je goede ervaring met maasbach: hoe lang zijn ze met de verhoging bezig geweest, en als ik zo onbescheiden mag zijn: wat is hun tarief?

Heb je met de verhoging ook nog iets extras gedaan om de voorkant van de auto meer op hoogte met de achterkant te krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij het meten stond mn voorkant zo ongeveer gelijk met mn achterkant. Na de verhoging bleven dezelfde verschillen dus hoefden we niets extra te doen.

5 uur werk, maar ik had geen vastgerotte bouten die veel tijd kosten, dus dat scheelt.

Uurtarief, geen idee, 6 tientjes oid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...