Spring naar bijdragen

Banden Besteld Maar Passen Ze?


dutcharmor
 Share

Recommended Posts

Hey guys.

In al mijn enthousiasme heb ik een setje nieuwe banden besteld. De mijne waren bijna op en ik wilde graag een wat meer offroad look.

Ik heb daarom een setje cooper st maxx 245/70/16 besteld. Maar past dit eigenlijk wel onder een stock kj? Volgens de ene site wel en volgens de andere niet.

Ik kan ze morgen nog omruilen als het nodig is.

Iemand van jullie een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, hier hebben wij (ik  :P ) destijds ook over getwijfeld. Na eea uitgezocht te hebben; 245 zal op een stock KJ lichtjes aanlopen (voor, tegen de bolle plastic bobbels onder het mistlicht-kapje, in de wielkast) in sommige situaties, bijvoorbeeld vol ingedraaid achteruit rijden. Hangt natuurlijk ook af of de boel ingeveerd is of niet. Uiteindelijk toch maar voor 235 gegaan met een AT profiel, blijft paps dagelijkse auto  :) 

Foto van iemand met 245:

IMG_2946.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm dat zal wel jammer zijn. misschien dat ik dan beter de 235 kan bestellen. maar ik wilde graag iets breder. staat wat mooier.

wilde eventueel wel wat h&r veren eronder plaatsen voor een kleine lift maar ik hoorde van maasbach dat dat niet werkt.

daystar kitje kan ook maar goed dan ben je incl montage ook zo 400 armer schat ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo de banden zitten eronder. meteen de apk geregeld en een nieuwe deurdranger erop laten zetten.

 

ze lopen wel aan aan de voorzijde als je het stuur helemaal om gooit. maar met een Stanley mes een stuk uit de bumper gehaald ( bij het mistlamp klepje )

en volgens mij moet het nu goed zijn:)

 

 

post-16084-0-33449600-1440682108_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...