Spring naar bijdragen

Rijgedrag Jeep Camp Rhederlaag


schumer
 Share

Recommended Posts

Ik wordt van mensen die iemand persoonlijk aanvallen en geen idee hebben waar ze het over hebben niet vrolijk.

Ook niet in een Cafe sad.gif

Altijd weer de beste stuurlui staan aan wal en als je vraagt hoe moet het dan? Zijn ze er gewoon niet. Probeer nou eerst eens erachter te komen hoe een en ander in elkaar steekt voordat je begint te schreeuwen.

Of heb je ook politieke ambities.????

en wezen kijken maar niet meedoen en geen lid want dat is te duur maar wel commentaar en weten hoe het wel moet.

Terreinrijden = 2 m3 zand in de tuin en proberen erop te komen voor de foto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Sep 13 2005, 01:11

Ik wordt van mensen die  iemand persoonlijk aanvallen en geen idee hebben waar ze het over hebben niet vrolijk.

1. Als het je gerust stelt, ik heb jou niet zien rijden, ik weet wel waarover ik het heb. 2. ik doe niet aan aanvallen

Ook niet in een Cafe sad.gif

Altijd weer de beste stuurlui staan aan wal en als je vraagt hoe moet het dan?  Zijn ze er gewoon niet.  Probeer nou eerst eens erachter te komen hoe een en ander in elkaar steekt voordat je begint te schreeuwen.

3. ik schreeuw niet maar deel mede :-) op een iets wat luidere toon om mensen wakker te maken.

Of heb je ook politieke ambities.????

4. neen ambities

en  wezen kijken maar niet meedoen    en geen lid want dat is te duur maar wel commentaar en weten hoe het wel moet.

5. geen lid klopt, te duur klopt niet, overweeg wel lid te worden, maar als de leden alleen zo reageren als je nu doet, dan weet ik het nog niet. Ik heb niet meegedaan, omdat ik nog geen ervaring met het rijden heb en eens wilde kijken. Ik ben dus een rookie op dat gebied, maar ik wil het wel van je leren.

Dat neemt niet weg dat dat wat ik gezien en let op  IK NIET ALLEEN MAAR MEERDERE MENSEN dat dat een voorbeeld was van niet netjes gedrag Als jij dta gezien zou hebben, dan zou je het ook afkeuren, maar jij kent die mensen en kunt ze persoonlijk aansprken ikke niet dus daarom in het café en niet op ff serieus of een andere plek op het forum

Terreinrijden = 2 m3 zand in de tuin en proberen erop te komen voor de foto.

6. mijn tuin is te klein

<div align="right">

Bovendien Dez. ik had al gezegd dat de bar wat mij betreft was gesloten, maar kon het niet nalaten het een en ander recht te zetten. Maar laten we er nu over ophouden en een volgend keer zal ik niets meer zeggen wat ik zie, want ik heb volgens mij een aantal mensen minder blij gemaakt met mijn opmerkingen. Dat was niet mijn bedoeling

Groet Philip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het forum juist wèl geschikt voor discussies.

Iedereen laat elkaar namelijk altijd netjes uitpraten. smile.gif

(De smilies worden wel ineens erg belangrijk)

Ik twijfelde over een slotje, omdat we weer rolleyes.gif 'van het padje' gaan... maar misschien heeft iemand nog wat te zeggen over het onderwerp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...