Spring naar bijdragen

Ac Clutch Werkt Niet.


Recommended Posts

Dag Allemaal,

 

Vandaag met dit hete weer wilde ik mijn airco gebruiken, maar helaas sprong hij niet bij.

 

Nu heb ik de clutch lever switch (druk sensor) overbrugd en de elektronische fan gaat aan, maar de ac clutch komt niet in.

 

Wanneer je deze switch overbrugd moet toch ook de ac clutch in grijpen ondanks je te weinig freon zou hebben?

 

Zijn er nog meer manieren om de ac clutch te testen?

 

Het gaat hier om een xj 99' limited.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

had hetzelfde probleem, met overbrugging kwam de clutch van de compressor ook niet bij. Relais ook al eens omgewisseld met die van de claxon, geen resultaat. Vanmorgen naar de aircoboer geweest. Systeem was leeg. Systeem gevuld en airco draait weer als een zonnetje.  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

had hetzelfde probleem, met overbrugging kwam de clutch van de compressor ook niet bij. Relais ook al eens omgewisseld met die van de claxon, geen resultaat. Vanmorgen naar de aircoboer geweest. Systeem was leeg. Systeem gevuld en airco draait weer als een zonnetje.  :D

Ik zal idd eerst eens na laten kijken en eventueel bijvullen voordat ik weer alles over hoop haal. thanks voor de snelle reactie.

 

gr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...