Spring naar bijdragen

Storing Afstandbediening Kj


tdm
 Share

Recommended Posts

Gisteren is er bij de Jeep Dealer een Grom bluetooth carkit ingebouwd en vanaf dat moment werkt de ab /alarm dan weer wel en dan weer niet heel wisselend..kan hem niet meer ontgrendelen en moet dat eerst met de sleutel de deur openen zodat het  alarm afgaat en dan snel ff  starten want dan stopt het alarm weer,, het is niet constant maar wisselend, dus mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft...in het boekje staat totaal niets over hoe eventueel te resetten....

Heb het idee dat het met carkit van doen heeft bijvoorbeeld frequentie bluetooth of is dat krom gedacht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woensdag teruggegaan naar de dealer en konden in eerste instantie geen storing uitlezen na enige tijd kwam er toch een storing aan het licht het was de ontvanger die achter het stuur zit..

Dus nieuwe besteld en donderdag hebben ze die erin gezet,,,,,volgende probleem de ontvanger wil niet synchroniseren met de rest . zouden vrijdag contact opnemen met de importeur en tot op heden is het ze nog niet gelukt......

Aangezien ik nog geen reacties heb gehad op het forum neem ik aan dat niemand er ervaring mee heeft ,,,,zou bijna zeggen jammer genoeg.

Zou a.s vrijdag met de sleurhut aar Frankrijk gaan maar heb er een slecht gevoel bij of hij dan wel klaar is.  :(     :cry:

bewerkt door tdm
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor alarmsysteem heb je erin? Van de 2007 modellen weet ik het niet, maar 2002-2005 had een kleine chip die erbij meegeleverd werd, die het systeem kon resetten. Al geprobeerd om de accupolen aan elkaar te drukken zodat de boel zich reset?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag gebeld en nu werd er gezegd dat er een module binnen kwam morgen en dat het euvel dan opgelost zou moeten zijn.

Wat ik wel raar vind is dat tot op moment dat de Grom audio carkit er in kwam er geen enkel probleem was, dealer zegt dat het niet door de Grom carkit komt( die ze dus zelf ingebouwd hebben.)

Moet maar weer afwachten tot morgen en hopelijk is het goed want a.s. vrijdag moet de sleurhut erachter gaan we naar Frankrijk................tenminste dasdebedoeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Inmiddels weer terug van vakantie ( voel me net een pensionado  :D  )

1 dag voor onze vakantie was hij " voorlopig " vakantie klaar ,een nieuwe comp.  erin en is een ict er 3 dagen bezig geweest om het te synchroniseren ( wat steeds niet lukte) de interface van de de grom audio voor de telefoon voorlopig afgesloten.. en hebben ze  s'' nachts nog voorlopig 1 nieuwe sleutel bij laten maken zodat we op vakantie konden..de 2e sleutel na de vakantie gekregen... Geen enkel probleem gehad al die weken..

Vorig week de Grom carkit weer aan laten sluiten en ja hoor verdomd de zelfde dag begon het weer dus meteen terug en weer afgesloten voordat het hele computergedeelte weer op hol zou slaan.

Vanaf die tijd gaat het weer goed, pffff gelukkig.. nu maar eens gepraat met de dealer over een Parrot want ben wel klaar met die interface rommel die ze steeds uit Amerika bestellen, duurt lang voor het er is en dan kost het een vermogen om de zaak weer voor elkaar te krijgen.......... Ben weer blij voorlopig.. 

 

Bedankt voor jullie meedenken in deze..    :thumbsup:

bewerkt door tdm
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...